22.2.12

ahoj bitchez

Tjabba alla goa goingar!!! Här bloggade jag senast för asalängesen men det vet ni ju OFC my unicornz :)) Nu sitter jag här i en svettig buss och gör detta:
- Lyssnar på born this way och tänker att denna buss är on the right track men låten ljuger om att god makes no mistakes = denna buss
- Är stel + mår illa??? Sen NÄR är jag åksjuk äckliga liv
- Har tråkigt

Men nu är det ju som tur bara fem kvart innan man e framme!!! VART SKA JAG DÅ?? Jo som den jetsetterbitch jag e** ska jag till göteborg och söka en skola dvs högskolan ofc är ju ingen jävla NOOB!! Skoja jag tror ej jag kmr in men ska vara så jävla dramatisk som jag bara kan i mina monologer/så gay jag bara kan i mitt personliga brev vilket INTE är svårt eftersom det är i princip lika omöjligt att inte vara gay i ett PB som att typ... ahh nåt kul typ som att jag inte skulle skratta när jag kollar på 30 rock (kul jämförelse gjord av: mig.. Sry kan ju bättre men vad gör man när man e äckli/trött/men cool som alltid))))

Här e en fin bild på mig men vet inte riktigt vart den hamnar?? Har aldrig bloggat från denna app innan!!! Nu ska jag, superstar loverchild, sova en snutt på denna buss efter jag ätit mina två mackor med hästkött i :) cya alla friendz, håll tummarna för mig imorgon (alltså när jag ska maratonäta hotellfrully!! ;);)**)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar