13.2.12

pošta

Heihei bloggy, tänkte bara KIKA in här lite fort innan jag ska iväg på diverse ärenden jag har pga är en busy lady ofc ;););) Så här får ni en bild på ett mail jag fick igår som jag inte kunde längtat efter mer!!! Fatta lyckan när jag såg detta:






LIKE FINALLY!!!!!! ÄNTLIGEN var allt jag kunde tänka, SÅ gött när man får rabatt på exakt det man vill ha och behöver av olika normala anledningar. NU ska jag IVÄG DA och fika litte, ska även ta passfoto fast inte till pass utan till skolsök så jag har på mig en polotröja idag. Först tänkte jag att nee kan ju ej ha polo på mig för då kommer de tro att jag försöker dölja något som är mongo!!! MEN sen kom jag såklart på att eftersom jag ska söka teaterlinjer är det nog bara en fördel om jag har polo pga pretto-nivån höjs till 1000!!! Smart ju :)
Så nu går jag iväg med nylackade chanelnaglar och gör saker för jag är ledig!!!! LOV fuckers!!

Hejdå my fabulous little unicorns här är en låt och en video som ganska gammal men fortfarande asabra



PS påtal om helt normala tecknade filmer DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar