21.3.12

co se děje mé špinavé děvky

Tjabbylicious my bitchessss!!!!! Tänkte vara schysst och "LANGA" (hahahahahahhahaha va e d för ord) lite bilder på saker!!!!!!! Schysst va??? Här har ni era jävla SVIN!!!!!!!



































Plattade håret!!!!!!!!!!!!!! Fatta



































Skulle på fest, Therese var med såklart!!!!!! Åsa och Maja med



































Fick näsblod typ varje dag i en vecka, en gång pga ilska men det har slutat nu, I'm at peace



























Skulle ha snaxkväll med mig själv och en GO RULLE såg ut såhär hela tiden detta är inte en tokig innan/efter-mat-bild alltså, det är så här jag ser ut, DEAL WITH IT!!!!!!!!!!!



































MMmmmmm gött va!!! Dadlarna var torra men osten var fab fuck yeah



































Jag på jöbbe makin' da cash



































Maja på jöbbe



































Målade mina naglar i nice rosa nytt nagellack så förevigade denna stund av perfektion med en asful bild???? Wtfffffffff mensmens plastic fantastic kan ni kalla mig!!



































Fikade med Fina Flickor <3



































Indieshoppade på HM-rean som en äkta fattig bitch!!!!


























Åt på resturang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mammas jobb betalade såklart



































Skulle söka skola och greja med texter och ritade seriöst denna smiley för att beskriva hur jag skulle känna mig!!!!!!!!! VEM ÄR JAG ETT SPÖKDJUR ELLER



































Köpte skor och tog en bild som om jag var 13 igen



































Åkte buss like a cool bitch och lyssnade på hiphop såklart



































Hade turné va kul d va



































Maja på turnén så söt

Jahapp det var väl allt typ, orkar inte mer för nu är jag trött!!!!!!!! Ska ju till skolan imorgon va kul, hålla tal och grejer om grejer man inte vet något om hihi** Godnattyyyyy my loversssssssssszzzz

PS!!!!!!! GLÖM INTE MIN TWITTER!!!!!!!!!! LATERMONDAY HETER JAG DÄR!!!!!!!!!! OCH NEJ ALLA "IDIOTER" MAN MÅSTE INTE HA TWITTER FÖR ATT FÖLJA NÅGON!!!!!!!!!!!!!! KRAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DS!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar