27.3.12

sny a moje top 5 #7

Tjolahoppsy alla SEXY!!!!!!!!! Här sitter jag och lyssnar på lite bitchin' rap music såklart!!! VAD ANNARS! Hoppas och tror att många inte vet hur mycket hiphop jag faktiskt lyssnar på för det finns ju inget bättre förutom ingenting. Annat är lika bra skulle jag säga men inget är bättre fuuuucckkkk. Mmm idag har man dansat också och suttit ensam på sitt rum och rappat *såklart*!! Nu funderar jag på när jag ska gå till skolan imorgon pga börjar kl 13 men har lite grejer att skriva SKA MAN DÅ:
1. Skriva dem i skolan
2. Skriva dem hemma
3. Inte skriva dem alls och tänka "äsch da vem BRYR SAJJ!!!!" (OCH SÅ GJORDE MAN D SEN :pp:P:P:P.p..ppPP.P:P::PP.pP::P:P:P:p..p FATTA längesen ett sånt skämt man kan kalla det internet-vintage)

Tänkte nu bara BRASSA på med min nästa top 5-lista pga det är ju kul!!

Mina Top 5: Saker jag skulle bli made till om jag var med i MTV-programmet "Made":
#5: CHEERLEADER så är det jag och Kirsten Dunst 4 ever
#4: HOCKEYBITCH ville spela hockey när jag var liten det kanske är kul vem vet!!! annars en till grej i samma kategori är ju såklart konståkerska men man måste ju vara lite butch också!!
#3: SNICKARE så jag kunde bygga min egen walk in closet som är ett hus i ett hus som jag bor i
#2: BALLERINA like omg självklart??
#1: RAPPARE ofc men skulle fan inte vara lika töntig som en gång när det var en ginger som var typ 1m lång som skulle bli rappare

Japp här har ni det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *My HoPeS aNd DrReAmS* 4 u 2 crush såklart :):) hihi!!!!! Nu ska jag och min rygg som gör ont sova och drömma om nåt kul antagligen nån söt och nice boy?? Eller inte för det finns ju inga kom jag på :):) HATAR ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godnatt // Satan666



































Jag i skolan som har kul ofc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar