12.11.12

motherfucker jsem nemocná

MATTER FACT THE QUEEN COULD USE A BACKRUB!!!!!!!!!! För nu e det såhär att jag e sjuk??? Finns nog inget mer lame än det såklart (förutom denna blogg som har vandrat bort till helvetet hahahaha asså????) så varför inte blogga om ngt dåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå. Har ju faktiskt fått ca 5 frågor om när jag ska blogga nästa gång (OBS inte från 5 enskilda individer utan sammanlagt kanske 2 människor men det blir ju mer wowpopularfactorness om man skriver SÅ) så det fick bli nu da!! Jag har haft höstlov nyligen och det va sköj, var i Riga med mina polers i några dagar! Lyckades göra av med ca alla mina pengar utan att jag köpte ngt speciellt??? Typ ngn skjorta och typ EN sko eller nåt aja det va kul iallafall. Trodde att vi skulle dö där ett tag när vi åkte hem så jag låg vaken och tänkte ut vart mina mest värdefulla saker va (typ phone och smycken, beef-jerkyn jag köpte) så jag snabbt som fan kunde ta med dem till livbåtarna när båten finally sjönk, för sån e jag!!! SEN när man ändå tänkte att man skulle köra den smarta taktiken som e så sad i titanic, alltså att ba somna och dö med vattnet innada boat, så lät det så jävla störigt?? Som att något ultramongo satt och slog fett hårt på mellanslagstangenten i en ännu mer störig takt???? Ahhhhh va så arg men sen kom man hem där någon gång nästa dag helt oskadd och sådär.

Sen va vi på halloweenhemmafest i Tramsås och drack ngn magisk gin som vi köpte i Riga????? Vet inte riktigt alls............................................. En rolig historia man kan berätta, förutom att Maja typ bröt sin näsa pga gick in i en kamera, e ju att Therese va...................... ngn typ av människa!!! Iallafall så fick jag detta förklarat för mig senare om varför jag ej hade hittat min jacka när jag gick utan tagit Åsas. Såhär va d va hörrni, Therese som va ganska så askalas fick någon slags extrem undran över vart alla tog vägen (pga vi va ngn stans alla andra stackars Tyreese helt alone :'///) så hon börjar springa runt och leta, gråter eventuellt lite, kommer då på den assmarta idéen att lägga min jacka på ett ställe där jag kmr hitta den sen när jag ska gå!!! Istället för att låta den ligga där jag la den när jag kom. Så hon sprang runt med jackan och la den till sist någonstans där Åsa iallafall hittade den och tog med sig hem pga jag hade tagit hennes jacka?? Asså va.............................. OCH påtal om att va full och sånt där här kmr några sköna gifar jag har gjort pga orkar ej lägga upp 100000 bilder till er asså d tar så lång tid och jag tror att jag har feber och d e synd om mig :'( DETTA ÄR alltså bilder från RIGA vi tog en förfest på rummet med min sköna webcamalainen varsågoda!!
OBS!!!!!!*************VARNING FÖR DEM EPILEPSIMÄNNISKOR D KMR BLINKA LITE KANSKE FÖR D VA JU FEST!!! Till några av dem kan man säga att den där sköna låten man lyssnade på på "skämt"""" på "fest""" när man va typ 15 e soundtrack, "DAMP-ADHDLÅTEN" hette den i min datamaskin*****************

























































Avslutar med denna fräscha pic som en gubbe på en bro tecknade åt oss fick stå modell och sånt där!!! *JK* DET ÄR JU EN WEBCAMEFFEKT!!!! FATTAR NI ELLER SÅ ÖVERTYGANDE ni gick ju på det d vet jag ju!!! Det är nog en av de få effekter jag ej tipsade om i min fotoredigeringsguide(<--- här e en länk asså) som e så king *OBS INGET FÖR MESAR!!! ENDAST NI SOM E SERIÖSA* Varsågoda my beautiful snowflakes
XOXO// The Queen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar