23.10.12

top 5 #10 v prostoru

Hejallijopa!! Här på vårt skööna rum är det jävligt mysigt pga har ca 100 färgade lampor överallt pga annars ser d ut för mkt som en cell (EN SÅN I DJUR!!!! skoja XPPp i växter skoja d e inte grönt d e deppigt så räkna ut med )) vad d kan VA JAG MENAR!!!!!!!!!!!!)................................................ Även mkt ljud som kmr från dem sköna beatz jag lyssnar på, ex ridin' dirty m chamillionaire så king, och även Amanda och Fille som "tränar" på "ngn" "grej" som e "bra""?" AJA idag har jag vart i CITY och hämtat ett jävla häfte med asmkt biljetter va sköj d va he asså mm ojoj e väldigt "stabil" idag känner jag typ lite??? VET inte iallafall så har jag klurat ut en ny topp-5 lista pga en jobbig grej (I PLURAL!!!!!!!!!!) som hände "online" eller asså HAR HÄNT ca hela mitt "liv"!!! HÄR KMR DEN!!

Mina Top 5: Saker jag ALDRIG vill ha.
#5: Dessa JÄVLA ljushållare som e............. http://blondinbella.se/files/2012/10/20121021-191922.jpg
#4: Riktigt jävla runda och mjuka och typ lite sura, uuääääähhhhh usch ryser spyr dör, vindruvor.........................
#3: Jeansen i den här musikvideon: http://www.youtube.com/watch?v=nV4pF-cczFQ *PS min och Filles veckans låt på rummet vi kallar the mys-dungeon*
#2: En kille som seriöst kallar mig saker som: "gullis", "sötnöt", "kalaspuff", "snöflingan", "gumman", "vacker" (asså inte i meningen "du är vacker" utan typ "hej vacker"), "älsko"
#1: SPELFÖRFRÅGNINGAR PÅ FACEBOOK!! Alltså _ALDRIG_ kmr jag spela ngt som jag blir "förfrågad" att spela!!! (sry Therese men jag gav faktiskt det där candyspelet en chans men d va ju så lame så ja du fick väl ngt mynt för det iallafall men nu RÄCKER DET!!!! skoja inte riktat mot dig bara för du brukar fråga IRL innan du skickar *uppskattas pga e en diva*)

En liten "bubblare" till denna lista (heter d så?? hörde det på tv nån gång det känns som det passar in och om det INTE ÄR SÅ så säger vi så iallafall pga trendsetter u know) e ju att jag egentligen aldrig skulle vilja ha pengar pga lägger dem bara på fel saker :'( Förutom två par jeans jag köpte denna månad som e helt totes amaze on my body så det var ju en investering för lycka kan man säga för det har blondinbella tipsat mig om, att man ska köpa jeans när man e ledsen eller glad eller stolt eller övrig känsla!!!

NU en bild på mig:



































Mm ni vet ju hur mkt jag älskar läppstift!! OCH NU vet jag inte riktigt om jag ska gå vidare eller om jag ska skriva ngt mer?? Kanske kan berätta om en knasig dröm jag hade i veckan!! Fast den kanske inte är så knasig som man tror, det finns en som är ännu knasigare som jag kanske ska skriva istället????????? JA men det gör jag någon annan dag, här får ni drömmen som e lite knasig men inte jättemkt för den e mkt kortare så ni inte blir trötta i era små irisglober!!

Såhär va!! Den börjar med att en kille sa såhär till mig: "jag har vart störtkär i dig enda sen första dagen här när jag såg dig." *FOTNOT när jag sa detta till Therese sa hon såhär: "men annelie skulle du verkligen va tsm med nån som säger att han e STÖRTKÄR och sen ba: nu när vi e tsm kanske vi kan äta en liten bit mat för ja e STÖRThungrig, det ska bli STÖRTMYSIGT att kolla på film med dig" det var väl mest detta som va kul m denna dröm ELLER SÅ FÅR NI AVGÖRA D FÖR HÄR KMR RESTEN!!!* SEN skulle d va ngnslags fest på denna skola jag går på, vilket är 100% förbjudet asså om det ingår alko i det, så ba går jag m ngn jävla vinbox i korridoren så säger min gamla gymnasielärare ba nääääeeee annelie är det där VIN??? Jag ba mm.... :''( Hon ba mm nu måste du gå till alla andra i skolan och ta deras alko och ge den till mig!!! Jag ba neee plzz kmr bli så mobbad och hatad :''((( Hon ba okej... låt gå för denna gången men ett straff ska du få... Så va straffet att bli bannad till att sova i gympasalen ensam. :'(

NU VA D FÄRDIGT MED TEXT FÖR DENNA DAG!!!! Måste sova nu för eventuellt ska jag "jogga" på morgonen????????? Va

Goodnight kisses from ur Queen A ******stars in space******

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar