17.12.12

byl jsem pryč příliš dlouho, je mi líto mých dětí

Oj hej bloggen det är nu med skam och lite ångest jag börjar skriva i dig igen........ Känner väl inte riktigt att jag förtjänar att vara här men har 4 realsies haft asamkt på los agendos den senaste tiden!! Som t.ex:

- Har jobbat med etyder (ASSÅ teatergrej i skolan palla förklara för vem bryr sig av er egentligen????? Kort sammanfattat var det kul)
- Har hållt på med mina amazing and super cool and secret julklapps till mina fantastiska vänner
- Har gjort ett julkort med Fille såklart
- Har bytt ut och börjat säga massa sköna nya saker som e kul
- Har skrivit mkt i vår OBB-grupp på fejjy (dvs en fejjygrupp som vårt gäng har där OBB står för ONLINE BURN BOOK) men vi gör även annat där än mobbas såklart vi skriver till exempel om vilka kändisar vi e lika, om lite killar som finns i dem värld som man gillar och inte gillar, smider planer och mobbas såklart
- Inget mer
- JO har varit lite sjuk också men det kan ju dra åt los helvetos så hejdå sjukdomis

I DETTA med att komma på vem man e lik, behöver ju inte såklart va kändisar t.ex Åsa är stört lik en tjej på min skola så ibland tror jag att Åsa e här och inte hälsar på mig men det va ju en annan... IALLAFALly kom jag och Tossy på för ca 1000 år sen att det måste va 3 personer man e lik för att det ska stämma!!! Och nu kommer nog världshistoriens största antiklimax dvs ni hade antagligen byggt upp en skön känsla av YES NGN SLAGS GUIDE KANSKE?? ETT EXEMPEL ELLER TVÅ??? MEN det kan vi (hahahaha varför vi??? skoja det är ju för att jag e som flera personer pga så mkt bra egenskaper alla kan ej rymmas i en) tyvärr inte dela med oss av då alla dem exempel (nästan) innehåller liksom dem vanlisar som man inte bara kan hänga ut hur som helst i en blogg med supermkt läsare!!! Så tyvärr får ni inte ngt exempel men ni kan ju........... bära med er den som en liten tumregel eller så om ni ska ha t.ex en aktivitet som innebär att hitta vem man e lik!!!! 3 personer = alltid exakt rätt drag i mix!!

Jaha vad mer kan man tänkas att jag ska skriva NU ehhhhh vi kan kolla min datty om det inte finns någon skön bild jag tagit nyligen?? Annars kan jag ju ta en JUST NU som jag ser ut JUST NU wow!!



























Shit helt galen??? Såhär ser jag ut just nu fräsch och vackert nästan nyklippt hår vilket inte syns pga fortfarande en skön längd som innebär modell längre i hårlängdskategorier!! En idiot skulle jag kalla detta uttryck, mm en idiot blir underbart bra taxåmkt




























Den här bilden kallar jag "lyckligt vinterbarn snart är det juljuljul va kul" (ett tips för kreativa skapare som jag: att göra rubriken till en kort dikt är ofta uppskattat talar mkt statistik för) Tänk er utanför ett snökantat fönster kanske till en kyrka eller fritidsgård eller nåt står ett gäng kids och vinkar för att snart ska de få dem kakor och leka julklappsbytelekar så har ett av dem köpt en asbra grej för 20 kr och får såklart den sämsta :(:(:( *inte story of my life*



























*myser lagom*



























Jaha och mitt i mitt julmysande kommer "Fille med swaggen" som hon numer kallas och då blev man väl inte annat än lite putt va!!!




























Sen gick hon och då kom min juljazzfeeling tillbaka va trevligt *obs minen e ju inte en jazzmin utan för att det luktar lite konstigt på vårt rum* *skämtet som drogs nyss* *va det precis innan asså om ni ej fattade* *kramar*

Ska komma på ngn skön julrelaterad grej att skriva om kanske en saga??? Wow creativity is sprudling over herrrrrrr!!! Så merry los x-mas i lite förtid mina vackra snowanimals ex alla vita djur i hela världen ihhi hoppar i snö gör ni så sött XOXO
// Queen of Christmas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar