31.12.12

co to kurva právě stalo?

Hola my petite affes!!!! Och med den meningen kan vi sammanfatta ungefär det jag har ägnat 2012 åt dvs att utveckla mitt nya sköna språk spetyfska så varsågod världen!! NE men "skämt" "åt" "sidan" (hahahaha skoja men kul om det hette så va??? makes more sense tkr jag) så tänkte väl lille jag att det var DAX med ett inlägg om mitt år 2012 eftersom man gör sånt onnadalinalinen sååååååå här kmr det och FÖRBERED ER PÅ MAGI!!!

DETTA VA ANNELIE "KING DIAMOND" HORÁKOVÁ ERIKSSON'S SCHYSSTA 2012:
****************************?????????????????*******************************

Typ så?? Asså jag vet fan inte riktigt vad jag egentligen ska skriva om 2012 för liksom minns typ inte va som har hänt? Hahaha asså ja jag vill ju inte göra er besvikna (som vanligt :''((( skoja) men liksom ingenting cool eller exciting har egentligen hänt detta år??? Eller asså visst några milstolpar har man väl gått förbi typ fylla 19 ....................................... Men de kan jag ju skita i att räka upp pga så boring!!!??? Asså menar ju inte att INGET kul eller viktigt eller "lifechanging" (hahahahaha gu låter som en annan jävla mindfullnessblogg eller nåt) har hänt men kan ärligt talat inte minnas ngt speciellt. Så med de orden kan jag ju avsluta denna bloggs mest meningslösa inlägg typ någonsin om ni ej önskar er en årskrönika i form av dikt för jag fick så dåligt samvete nu pga tråkig? Vi kör på dä och en bild från varje månad jaaaaa jippy va kul!!

"Dikten om ett år som ingen minns riktigt eftersom tydligen hände ingenting viktigt"

Januari månad började med att jag klippte lugg,
för att det i systemet jag tydligen blev ngn jävla bugg.
Maja var sjuk med lunginflammation,
och skolan fortsatte med ngn ambition.
Jag skaffade även twitter och sådär,
och blev i det konceptet genast kär.
Månaden mynnade ut i sjukdom och cocillana,
stress och nervositet inför PAt började jag ana.


































Februari var en tid,
som innehöll ca 0 frid.
Projektarbete, skolsök, turné och massa såndär skit,
mer vet jag inte då 3 inlägg inte är så mycket till facit....
Någon snö kanske smälte eller nåt,
jag vet inte riktigt va väl en jävla robot.
JUST DET ja, Maja skadade sin fot och på kryckor gick,
och inte mer av turen jag fick.
Skön och sådär jag Maja skulle ner för en backe bära,
det gick inte såbra och fort va asfalten mitt ansikte nära.
Grät en skvätt eller två men tyckte det va lugnt,
och galejet fortsatte till punkt.
Foten mådde väl sådär bra nästa dag,
aja YOLO tänkte väl jag.


























Mars är bara ett stort frågetecken,
jobbade typ för att få ihop lilla checken.
Pengar att lägga på wienerfika, nagellack och kaffe i school,
satt ofta där i timmar och ba va jävligt cool.
Två andra bra köp va turnéadidaströjan och silvriga skor,
äeh usch nu vet jag inte vad mer som ska skrivas så jag vidare gnor!!!!!!



































April i min blogg bjuder inte på mycket information,
Therese färgade håret i vanlig fason.
Jag köpte nya skor jag ännu typ aldrig använt,
kom in på en skola och det var väl fränt.
Mer vet jag inte riktigt tiden flöt väl på,
och vi gick som vanlig till Mayan då och då.
Fan vilket jävla tråkigt liv hörrni,
skönt att från detta år äntligen bli fri.


































Maj var en månad av jävla fläng,
bland annat Köpenhamn med klassen en sväng.
Sen fram och tillbaka mellan söka skola och bal,
då man gick vidare till sökningens andra kval.
Sen kom en födelsedag då vi 19 sköna fira,
kom även in det jag sökt så på det blev det en bira!!!!
Här någonstans var det även jävligt mycket sol som sken,
råkade bränna mig men klarade mig utan livsmen.
I denna tid då värme och svett började uppenbara sig,
min lugg fick växa ut och jag till den sa nej.
Ja inte mycket mer hände här,
inte något som skapade varken lycka eller misär.


































Juni fylldes av aktiviteter i studenttema,
och vinnarviljan hos alla låg i det extrema.
Men inte många vann så mycket som bästa ES,
avatarer på karnevalen vi återskapade med hög finess.
Här skulle en mening med ord som sammanfattar vad veckan innehöll kunna vara,
men jag är ju inte lika töntig som en annan............................................. (hahhahahaha)
Sen kom studenten och min prinsessa var sjuk,
så festen var jag på utan henne och det sög ganska mkt kuk.
Tydligen var jag extremt upptagen enligt min blogg,
då inga inlägg skrivits i denna internetlogg.
Var väl upptagen med att skön konst måla,
och kolla på när de i Project Runway kläder nåla.


































I juli tog vi i vanlig ordning bussen ner till Prag,
där jag och Therese twittrade på starbuxxxx varje dag.
Besökte koncentrationsläger och klubbar,
där vi köpte en lagom mängd nubbar.
Köpte även schyssta naglar för 2 spänn,
va fulla i en kyrka antalet gånger som är mer än en.
Åt så jävla mycket korv och sånt där,
i en kille från england jag för en dag blev kär.
Utan ett öre på banken tog vi bussen hem,
och där tog juli slut med mig fylld av sjukdom och slem!!! (OBS inte en std alltså helt vanlig förkylning who do u think i IS????)


































Augusti månad fikade vi mest och gick runt,
höll på med massa annat jävla oviktigt strunt.
Tills det för mig och Maja blev dags att flytta,
till våra nya skolor så vi äntligen kunde göra någon nytta.
Det gick bättre än jag trodde och klassen va skön,
skolan ligger även i värsta schyssta miljön.
Färgade även mina toppar i håret,
var la gött men kändes egentligen bara jävligt förra året.
Men det märkvärdigaste som hände denna månad,
var att vi såg Lady Gaga så amazing, jag var ej förvånad.


































September var jag upptagen med diverse skolsaker,
men det hindrade inte mig från att planera godsaker.
Det vill säga en överraskningsfest vi gav till Therese,
när hon kom in i rummet vi till PARTY IN THE USA skrek tills rösten blev hes.
Temat var alltså USA pga hon fyllde 21,
ja jag vet lite nödlösning kanske men det är fan inte så jävla lätt?????
Sen tog väl september slut där någonstans,
och oktober fick i mitt liv sin 19e chans.



































I oktober hade vi vår första klassfest,
där jag och Fille inte alls drack mest............
Att komma som en film var såklart temat,
så för mig stod att vara Smala Sussie på schemat.
Fick mycket beröm för både t-shirt och krona av bilar,
på ca alla bilder jag så jävla fult smilar.
Fille och jag hade ett riktigt äventyr den kvällen,
råkade hamna på massa schyssta ställen.
Senare denna månad till Riga jag och tjejerna for,
båtresan var fan mkt hemskare än man tror.
Väl där hade vi svårt att in på klubben gå,
då man inte fick komma in med converse på.
Halloween firades inte där heller tydligen,
så våra kostymer fick oanvända följa med hem igen.



































November startades med en halloweenfest,
vet att massa knäppt hände mest.
Ingen gick nog hem i sin egen jacka,
och det har vi Therese att tacka.
På en skräcktemafest jag och Felicia gick runt med järnrör,
då vi till SD gjorde honnör.
Övrigt nämnvärt i november var väl att bloggy fyllde två år,
herrelol man kan ju inte riktigt säga att tiden fort går.




































December månad den sista på detta år,
det är den som ett tag till pågår.
Som vanligt om en vintermånad kan man nämna asmycket snö,
och att man pga det ibland ville dö.
Har nog mest varit sjuk den senaste tiden,
spelade Petra von Kant i en morgonrock av siden.
Och för oss som fortfarande i skolan gå,
ett lov av endast mat vi få.
Gjorde asabasafina julklappar till mina vänner,
jag för dem så mycket känner.
Nu är detta året snart slut,
har nog efter 19 år inte ännu lärt mig att veta hut.
Är det nu man ska tacka eller nåt?
Och önska om 2013 i förskott?
Just det i vanlig tradition jag även lite ändrat mitt hår,
så detta kommer väl bli ett....................................... år.
(och även, ingen bild för december ni får)

HEJDÅ bloggen 2012 fan va tråkig du va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FÖRLÅT för ett jättelångt inlägg men det är ju min blogg så vad ska man förvänta sig. Kramskram alla dem personer som läser nu ska jag greja för att bli snygg!!
XOXO/ Queen A - yours 4 ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar