19.10.13

to je název

Fuck me backwards bitches, men denna blogg.......... trodde verkligen den mött sin skapare men tydligen kan jag inte ge upp än??? Längesen va det man va här iallafall och detta känns så sjukt konstigt hahaha ojojoj skakar nästan?? Kan iofs vara pga någon av dessa anledningar:
- asmkt kaffe
- drack juice också och åt choklad vilket e mer socker än vanligt och har fikat??
- e trött tror jag
- e i någonslags "kris" (som e över fast ibland säger den ne jag e här gick ba iväg ett tag)

Känner mig så sjukt tråkig??? Märks att man e lite ringrostig hörrni ;););) *kill me* Så tänkte mest mjukstarta eftersom jag har lovat ett inlägg till en av mina två läsare, som självklart är min syster Åsa, ett jävligt långt komplicerat inlägg som kan bli....... åt helvete om jag........................ inte e inne i detta............ än.................

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh kan kort sammanfatta va jag gjort/känt/upplevt de senaste månaderna utan blogg med dessa bilder.





























Va i London i två månader och det va ju ca astråkigt/jobbigt/störigt men ändå typ xciting summer y'all och nu........ lägger jag ner den här skiten haha gud vem e jag save me.
XOXO // "Queen A" aka the lost soul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar