11.5.13

žádný telefon

Hallåj (hahahaha som e ett uttryck man kan använda) bloggen här är jag tillbaka!!!! Den senaste tiden har jag repat massa på vår slutproduktion och även inte blivit frisk typ än va kul det är att ha varit sjuk 90% av 2013!!!!!!!!!! Både fysiskt och psykiskt :):):):) hahahahaha lol skoja.......... med uttrycket...................... och meningen........................................

Iallafall så skulle detta bli en underbar dag av städa och bada i mitt badkar och ba göra yoga och vila mm så skönt men då breakar all hell loose genom ett mail från CSN. Vi kan sammanfatta att det inte stod det jag ville i det och då blev jag ledsen och förvirrad eftersom jag inte har 19 000 kr som ligger och skräpar så då blev jag sånhär ni vet: :(((((((:'''((:(:((:*(''':(((:@@@::@@@????????!!!!!!!!! ::::'''''((((((:(:(:(((:((( så kort och gott fungerar inte min nalle längre....................................... Tänkte bara informera!!! Det är redan efter några timmar astråkigt att ej ha en telefon som funkar! Detta e några saker som suger och som kommer suga nu innan min nya phone kommer om en vecka:
- Att ej kunna ringa eller smsa någon
- Att ej kunna ha väckarklocka så man kan vakna 06.20 för att åka till skolan men jag ska åka och köpa en såndär riktig väckarklocka fast helvetes helv om den TICKAR då får den samma öde som nallen
- Att ej kunna lyssna på musik när jag ska åka till schooly hur gör man när man ej har music :(:(:( ska man... läsa??????? Har ju inte direkt råd att köpa en riktig musikspelar mp3 lr va det nu heter idag
- Att ej kunna ta kort på sig själv :(:(:( lr har ju min webcam men det är ju inte riiiiiktigt samma sak tyvärr aja!!!!

Som tur va var det rea på halebop och jag skulle ändå köpa en ny phone för min baby hade börjat lagga asmkt pga är en vintage 4a!!! Usch va sorgligt detta känns :(:( Har ju haft denna nalle 4 ever (sen 2010 alltså när den kom) och ååååh kmr sakna den så mkt säkert eller tills jag testar hur bra lillkameran på 5an är......... nästa söndag.............. Skoja :( Fattar inte hur den har hållt så bra??? Har fått två små repor i den bara och idag när den....... "trilla ur min hand ner i parkettgolvet" blev det inga sprickor?????? Love u 4 ever "Stjärthålet" <3

Här kommer några olika outfits som Stjärthålet haft genom åren och såklart låten som stavas SORG blir soundtrack till denna stund!!! *obs varning för mkt bilder men asså va i helv ni borde väl va vana vid det nu therese du som läser min blogg regelbundet*


Här är jag och mobby nov 2010, helt ny och stilen här va väl "au naturale" för phone, inte mig så mkt 




































Mitt första skal köpte jag på tradera för typ 30KR, ett beautybabypink skal såååå fint va det



































Här e en till bild på mig och mobby in pink, mest för att mitt hår va så snyggt?????? WOW vill ha så igen *Åsa hjälp mig da*





































Jag och mobby i nya outfits sommaren -11!!!!




































Men eftersom jag blir uttråkad så lätt + älskar killar så fick detta hända!!!! Åhhhh fint skal och fin ring??? Undrar vart den e



































Nya skor till mig och nytt skal till mobby!!!!! Som jag gjorde själv av vitt skal + stulen spets



































Sen blev det ganska äckligt pga... lim??? Så spetsen åkte bort och här är jag och mobby trés fraiche



































MEEEEEeeeeeeen även om vitt är trés fraiche är det ju också trés boring så köpte ett skal med the minst boring person!!!! Lady Gaga såklart!!! IIHHI



































Men så blir jag såklart uttråkad av det med så det fick lite fina klistermärken och strass och jewels på sig också!!!!




































Sen skulle jag flytta till nya skolan så då blev det ett nytt skal på det ;);););) hahhahha skoja men kolla va fint!!!!!!!!!!!!! Från: Teknikmagasinet såklart




































Sen blev det rosa fett äckligt såååå jag hade mobby "au naturale" ett tag där i vintras och jag har aldrig varit så livrädd i hela mitt liv :'(




































Så väl tillbaka i Göteborg igen fick mobby återanvända old reliable lady-g ett tag




































Senaste skalet jag köpte va på kommersen när Tossy va och hälsa på i februari för 20 kr, superbeautiful och detta blir då även mobbys begravningskostym :(:(:( Kmr sakna dig asmkt och föralltid va arg på mig själv att du aldrig fick ett vitt quiltat fakechanel-skal.

R.I.P Stjärthålet November 2010 - Maj 2013
Ett citat som passar: "The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart."
Och en låt som passar: Ke$ha – Die Young

XOXO/ The Queen of Sorrow

2 kommentarer:

  1. hahahahaha alltså jag dör!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄLSKAR DIN BLOGG OCH DIG SÅKLART MEN D VET DU JU kram <333333333333333

    SvaraRadera
  2. hahahahahahaha tack systern som e bäst!!!!!!! pusspusspuss love u 2!!!! <3<3<3<3

    SvaraRadera