19.8.10

Analogt


Jag köpte ju en analog liten kamera på Erikshjälpen och nu har den första rullen äntligen blivit framkallad!

Fin förstabild, utbränd i kanten och smutsig lins.







































































Här är baksidan av mitt hus där folk envisas med att slänga sopor kl 1 på natten varje natt. Älskar det.










































 
















 















 
































 















 


























 
































































































































































































Nu ska jag roa mig med att göra backup på hela min hårddisk så jag kan formatera om datorn.
Kommer nog vara jätteroligt, ska äta pizza sen som belöning.

1 kommentar:

  1. den där "The Dark Knight"-affischen måste ju jag bara ha!!!!!!
    /Jesus

    SvaraRadera