24.8.10

En gång




Hade jag tråkigt, okej. Idag började jag skolan igen, det var väl ganska roligt, även fast det inte var det. Skulle helst bara ha teaterlektioner och inte några lektioner med de andra i klassen, det skulle vara ganska skönt. Köpte även en fin flaska, en kruka och en ljushållare för 15 kr på Boisloppan idag. Det var bra, i övrigt blåser det jättemycket. Imorgon hoppas jag på pengar för McFly-tröjor så jag och Maja kan köpa fuskpälsen av Alice. Allt det är bra. Det dåliga just nu är att jag känner mig så kreativ och vill sy men våran symaskin funkar inte. Jag har köpt massor med fina tyger och har klänningar jag ska sy upp och sånt, men nej nej. Inte nu tydligen. Får se hur länge jag är kreativ, hoppas det håller i sig ett tag och inte slutar nu. Det vill jag verkligen inte, men man vet aldrig.

Igår städade jag jättemycket också, så nu är det fint och rent överallt utom på mitt skrivbord och min hylla. Jag dammsög jättemycket och jättelänge, blev väldigt äcklad av hur smutsigt det var på golvet. Ska aldrig låta det bli så igen. Min matta var så hemskt smutsig av damm och grus och hårspännen och småsaker jag trodde var borta för evigt så jag vill nästan bara dö, skäms så mycket inför mig själv. Aldrig mer så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar