16.8.10

Nattunderhållning #2































Jag ljög i det förra inlägget, jag kollade inte på film. Jag kollade på It's always sunny in Philadelphia. En jättebra serie med massor av svart humor och tabubelagda ämnen som jag återupptäckte nu cirka ett år senare än jag såg det för första gången och glömde ladda ner det. Då tyckte jag att det var nästan lite äckligt att kolla på det, eller jag fick liksom någon slags konstig äckel halvångestkänsla av att titta på det men det var bara för att en av skådespelarna i just det avsnittet var med i filmen Loser och jag har alltid äcklats av honom. Vet egentligen inte varför, det bara är så. Som tur är är han inte med så mycket i serien, eller har inte varit det hittils. 

ps. Jag är inte jätteglad just nu och undrar varför det är så. Undrar också vad som kan få mig på bättre humör, eventuellt sömn kanske. ds



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar