16.11.11

mám rád sám

Hejhej internet!!! Många där ute i vilda du kanske många gånger undrar vad jag gör för att ha ett så bra självförtroende!!! Ett litet tips eller ett litet triX kanske man ska säga som jag brukar göra är att när jag mailar mig själv, ex. skoluppgifter, brukar jag skriva en liten fin peppande rad om mig själv eller bara något eller några ord som gör mig glad!!! Här är några exempel:




















Japp här har ni lite inspiration för att stärka er själva!! Blir alltid lika glad när jag kollar min mail. Nu ska jag sova och drömma om min fantastiska engelskaredovisning som jag ska ha imorgon, det kommer också imorgon komma en guide till hur man ska gå till väga för att göra en riktigt bra powerpointpresentation!!!! Såklart kommer vi att utgå från ett exempel skapat av yours truly, för vem annars är så bra på datorprogram som jag????
Godnatt mina vackra månskensflingor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar