16.11.11

umožňuje připravit

HEJ BLOGG!!!!!!!!!! Nu känner jag att det är dags att skriva lite mer skit här som förmodligen inte komma göra någon nytta like EVER men asså?? BRY??????????

Mitt liv just nu är för det mesta ganska tråkigt fast ibland roligt såklart, jag kan ju berätta om min dag idag för det var sköj ju................
- Vaknade asfort och duschade asfort för jag luktade SKIT!!!!!! Man ska ju vara fräsch liksom.
- Klädde på mig för att inte gå naken till skolan även om jag hade velat men liksom nu är det ju kallt = synd!!!  Idag hade jag knästrumpor på mig det var ju spännande
- Sminkade mig vad kul det är......................................
- Gjorde frukost som var: två mackor som jag rostade och hade philly och skinka och gurka på, gott och två clementiner och juice gott, älskar min frukostritual. Åt den i ensamhet på mitt rum och kollade såklart på HIMYM eftersom att jag har börjat hata vakna med the voice nu pga Martin Björk och jag bara vill kolla på HIMYM just nu
- Hittade fina vantar och bytte till en kappa som jag hade när jag var 12 (??????? hur mycket har jag växt ingenting eller lol ser jag ut som en 12 åring?? :() och så GICK jag till skolan och det var tråkigt. Lyssnade på Kings of Convenience och sen Lady Gaga - Yoü and I på repeat typ 100 gånger precis som varje dag
- Var i skolan och hade religion och hatade i ensamhet och tystnad människor i min klass pga deras idioti *story of my liiiife*
- Hade sen datakunskap och "BRÅKADE"""" med testosteronfyllda ettor som tydligen skulle in i datasalen. Då sa jag och Maja ba EEEEEEH vi har lektion där nu, de ba OCH??? Vi ba MM ni behöver ju inte gå dit då. De ba *gick in* som horor och så skrek vi mer och så sa någon av dem ett hostskämt och då sa jag att ojojoj de har man ju inte hört sen typ 1999 och då sa en av dem till Maja "ÖÖÖHHH vaaa va inte typ måttband inne på 1800-talet?????? xDDD*smart eftersom man förmodligen ALDRIG mäter saker nu när 2000-talet har kommit*" och då sa jag, såklart, något om att de hade små kukar och sen gick dem och då började våran lektion och då lärde jag mig detta: ingenting
- Sen åkte jag och Majis till sjukis i Jönköpingis och det var ju sköj och SÅNT
- Kom hem efter det och började göra min engelskaskit och min PP blir så jävla cool och bra och sånt, använder ju såklart comic sans och färger som är jobbiga att titta på för bästa möjliga upplevelse
- Åkte efter det buss till jöbbe och sov i en riktigt go vinkel i mitt bussäte, det var ju en fin stund av frid. Lyssnade på JB såklart
- Jobbade
- Åt och hade rast som vanligt fan vad sköj
- Åkte hem
- Åt mackor och kollade på nya HIMYM och GRÄT lite fyfan vad bra
- Kollar NU på SATC2 och gör min engelska *LITE* men vill helst av allt bara sova så det ska jag göra nu och imorgon ska jag gör andra saker som är till 90% samma som detta


























En kul grej som hände denna vecka var att jag och Maja hade vår första av två elevledda idrottslektioner. Temat var militär såklart, vad annars? Detta var soundtracket.
Kramkram och godnatt mina solstrålar dröm sött om glitter och rosa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar