20.11.11

zklamání

Nu har jag åter igen lovat att skriva något som jag inte har gjort MEN jag har en bra anledning!!!
I torsdags skulle jag då visa min tuffa PP i engelskan men DÅ visade det sig att mina bilder inte hade följt med??? VARFÖR undrar jag, någon som vet får gärna svara!!! Och det är inte för att jag bara hade kopierat bilderna från internätet jag hade sparat dem på datorn. I alla fall så kunde jag ju då inte göra denna guide eftersom jag då skulle SPOILA min presentation för de jag läser engelska C med eftersom det är så jävla många i den klassen som läser min blogg (vad jag vet är det bara två eller tre eller kanske fyra och de går i min klass).
Jag har inte heller haft tid eftersom jag inte har det för jag är så jävla busy busy girl!!! ***NOT***

Jaha i veckan har det i övrigt hänt en jättefantastisk sak och en jättehemsk sak.

Fantastish:
Jag, Maja och Therese var och fikade på wiener och då satt vi kvar längst som vanligt och när vi skulle gå typ så fick vi en tårta!!!!!!! BA WOW!!!!!!!! Vi hade när vi kom dit pratat med hon som är #1 snäll där om hur mycket tårtorna kostar: 160 kr!!! Ba wow expensive lite. Och så frågade Maja vad en tårta med foto på kostar och den skulle kosta ca 250 kr tydligen, i Linköping kostade de 400 kr sa Maja och hon sa att det var dyrt. Maja hade tänkt köpa en sån till mig när jag fyllde 18 men de var så dyra där i Linky och Maja visste inte att de gjorde såna här!!! Då sa jag någon mening som involverade ordet "facecake" vilket vi alla kallar såna tårtor och då skrattade hon så mycket så mycket. Sen fick vi numret dit så vi kunde ringa och boka dessibullar någon gång för att de jämt går åt så jävla fort och då sa hon att vi är ju för härliga!!!!

Hemskish:
Igår hade vi dansföreställning på öppethus i skolan. Jag var ju då SCHYSST som vanligt och tänkte att jag lånar väl ut mitt läppstift till de i min dansklass, alltså 6 personer inkl. mig, som ska ha läppstift, ingenting kan väl hända liksom. But OH was I FUCKING WRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter föreställningen skulle jag ta mitt läppstift och lägga det i min läppstiftsneccessär där den hör hemma. Ser då att den är jättekladdig. Hm, konstigt tänker jag. Öppnar locket. Allt går i slow motion, huvudsoundtracket från Requiem for a Dream spelas såklart eftersom det var en dramatisk situation!!!! Detta är då vad jag ser:




































































































:'''''''( <--- Jag när jag hittade läppstiftet. Asså jag grät inte men det var FAN inte långt ifrån!!!
Vem GÖR såhär???? Jag skyller inte på någon av de i min dansgrupp men PLZZ om någon vet vem som har gjort detta av alla de 100000 st personerna bakom scenen, snälla liksom ba säg det!!! Detta var ändå mitt PRIVATA läppstift som jag har köpt för mina pengar så jag tycker att man ska visa respekt för allt smink som finns bakom scen, oavsett om det är någons privata eller skolans för det kostar pengar. Detta var ABSOLUT sista gången jag lånar ut något till föreställning, så räkna INTE längre med att låna varken kläder eller smink eller ens en liten jävla tofs av mig, för nu RÄCKERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
R.I.P Nivea ft. Chantal Tomass #69 Rouge d'Amour från 2009. Tack så mycket, det finns ingen gud, det är jag mer övertygad om nu än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar