21.8.12

dobrý den, můj milenci

Hey you beautiful fuckers!!!!!!! Oj va mkt som har hänt sen jag bloggade sist. Jag har........ FLYTTAT!!! WOW vart då undrar obvi alla mina stalkers typ, så jag har flyttat till min nya skola i mölnlycke. Så här bor jag själv på ett rum i mellangården (hahahahahahahhahahahahahahahah) och thank the fucking lordsssss att jag fick bo själv, d e fan amazing!! Och nu då kanske några av mina nya klasskompisar, som jag vet namnet på alla pga kung, kommer läsa denna blogg eventuellt så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva???? Har inte sagt att jag har en blogg än, eller till en person men hon e inte min klasskompis ba regular polare ;);););) Jaha nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om???? Har iallafall internet tack vare att jag köpte en 4m lång snygg nätsladd för 100 kr!!! Övriga saker jag handlat som e nödvändiga: toapapper, tvättmedel, en handtvål som heter vårvind, knäckebröd asmkt, bananer och avokado, tartex, linfröolja. Har även funderat på vad jag behöver ta med hemifrån och det första e ju fucking nya jävla gardiner PGA dessa e så fula så jag kräks asmkt, undra va Michael Kors skulle säga om detta tyg!!!!!!!!!!!!!!! FATTA aja här får ni lite sköna bilder på mitt nya rum!!! PS vill ngn komma och hälsa på får man för jag har två sängar (OM ni inte vill asmkt sova m mig (vilket ni obvi vill??? ba SÄG D!!!!!!!!!!!))



































Här e min vackra hall med delat badrum till höger och garderober till vänster!!! Det göttigaste är ju inte bara att jag har eget rum, utan att min "badrumskompiz" också har det så vi delar bara badrum med en person!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FATTA



























My bed and my skrivbord and my new datty!!!!!!!!!! På sängen där ser ni även min silkesleomorgonrock som jag ska lounga runt i här på skolan när tiden e kommen, har ju ba gått här 2 dagar fan chilla!!????



































Här e en hylla, en ful jävla lampa och en anslagstavla som man kan sätta upp 4 saker på pga finns bara 4 häftstift så lame :SSSSSSS I denna hylla har jag alla mina saker!!!!!!!!!!! obvi u guys



































Och den sista bilden e då på mina fucking amazing gardiner och min vacka utsikt!!! Skulle nog säga att de som sitter på klippan, vilket folk gör tydligen hände typ nyss, har bättre utsikt än mig dvs insikten de har i mitt rum när jag sitter där och försöker att inte rappa/va onormal/byta om???? Så här bor jag u guys!!!!!

Sådär ja, första blogginlägget från här e nu FÄRDIGT kanske kmr det bjudas på en skön top 5-lista soon???? OBS inte min kärlekslista över söta boys som jag *ofc* redan har skapat efter 3 dagar här :):):):) Har även mkt nya vänner som jag har gemensamma intressen med ex. stalking!!!! Så detta ska nog bli asabra även om jag saknar my westside tranås crew :'( Så puss och kram my lovers from above, ska göra te nu för det gör man på folkhögskola!!!!!!!!!
// Yours 4-ever - Queen A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar