25.8.12

víkend fena bolí

Hallo alla sköningar som surfar runt på den vida webben, hur har ni det??? JAG har det "sådär" bra mår lite dåligt *fysiskt* och det är ju ganska trist va!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ändå varit produktiv so far idag, vaknade efter 12h skön sömn med askonstiga drömmar *love dem värktabletter hihi* och gick upp, klädde på mig, packade upp min väska och la in kläderna i garderoben, har ju ba bott här 5 dagar chilla??? Gick sen och skulle göra kaffe men d fanns redan så jag tog d????? KALLA MIG THIEF om du vill men jag tkr att d ba va bra för jag slösade inte på the black gold i onödan, lämnade även mitt kaffe där!!! Har två år på mig att ge tbx??? Så tänker jag m allt nu ba "mm men har ju 2 år på mig att göra detta och detta..." men sen tänkte jag för mkt så om min väska så då packade jag finally upp! SÅ nu sitter jag här, dricker ngn annans asstarka kaffe *gott* och ska snart dammsuga och OJ kanske ni undrar vrf städar du d gör du ju aldrig? JO men så e de va att nu ska jag fåååå eeeeeen roooooomm8!!!!!!! Och d ska bli kul faktiskt så man slipper gå ensam överallt :'/ OBS till min roomm8: kmr inte va clingy, boundaries e ju viktigt också!!

Har även funtat lite på vad som behövs till rummet och sådär som jag ska hämta när jag åker hem på lördag......... EFTER JAG HAR SETT LADY GAGA PÅ FREDAG!!!!! HIHI ska bli så kul har "typ" "bestämt" "utfitta"!!!! Detta har jag kommit fram till att jag behöver ha:
** GALGAR **
** MER KLÄDER HIHI **
** KANSKE SKOR M KLACK FÖR D HAR ANDRA HÄR SÅ DÅ E JA EJ ONORMAL **
** INREDNINGSSAKER **
** LITE FOOD **
** EN SAX KANSKE **
** OCH LITE TEJP **
** OCH BE MAMMA KÖPA PLÅSTER FÖR D E FAN ASDYRT **

Har ni några tipzz på vad man kan behöva när man bor själv? HAHA SKOJA ni kmr ändå inte svara för ni hatar mig :''/ Skoja igen d e klart ni inte gör ni e ba rädda för mig för ni loverespectar mig!! *E VAN* Här kmr cambilder på mig från veckan då jag har fått en "rutin""" att ta kort på mig själv i min cam när jag har tråkigt ex. innan jag ska äta frulle innada morning!! (+ några roliga/wowfactor pix från innan jag flyttade!!!)



FÖRSTA BILDEN!!! U GUYYSSSSZZZ!!!!




Denna dag va ja ghetto-fab och asarg!!!!!!! Så en helt vanlig dag var d.




























Me in bed touching u <3




























Snäll_Kille, lunarstorm ca -03




























Trodde denna bild va snygg men den va ba suddig :'// Va ont jag får i ögonen av alla mönster :''((( sry u guys




























Therese tog bilder på när hon "sover :P" ifall jag saknar d!!!!



























Fan massa beautiful pix på Åsy och Tossy från hejdåfesten!!!!!!!!! PAISLEY MUCH??? XXPPPXPXPXP hahahahhahahahhahahahha fan va lame



























<3 Thx u guys <3




























:* (hahahahhahahahahha) ville mest visa min asglittriga utfitta jag hade på vår hejdåfest för d e viktigt för mig att va i centrum!!! (OBS alltid då)




























<3 True Beautiez <3




























Vi hade såå kul, tack alla som kom!!




























SEN FLYTTADE JAG!!! Här e b4 breakfast, me acting silly XP




























Ngn annan dag va jag trött :'/




























Hallo här bor jag!!




























Mitt fina fönster :):):):) Men ska fucking finally byta gardiner nu när min roomm8 Felicia flyttar in imorgon så då blir d nog mer hemtrevligt och mindre psykhem!! SKOJA jag bor ju kvar XPXP he va




























*serious*

NU får d räcka med bilder på mig för bloggers nya inläggslayout e helt cp??? (JAjajajaja jag vet att den inte e ny den kanske e typ 5 mån gammal eller ngt men den e sämst för d!!!) Men har lite crazy bilder som e crazy liksom som ni kan få se ;) *cliffhangerrr**** I övrigt på dagens agenda: kanske äta ngt, dammsuga, kanske göra ngt mer, öva på kattduetten, inget mer!!

Hugs n kisses everyone / Queen A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar