29.8.12

bolest

Tjabbylicious my nigs!!!!!! WHAT is up?? Idag är det onsdag och jag ser inte ut som skit idag så mkt, eller gjorde d förut men SEN gjorde jag en grej som aldrig hänt innan när jag gått i skolan och d va att duscha på lunchen??? PGA vi får ej tid att duscha efter dansen om d e innan lunch man ba *lame* så d gjorde jag!!!! Närmsta jag har kommit d va nog när jag gick i ängaryd *love* och bodde 2 min bort *love more förutom att man gick genom en rapeskog/förbi en kyrka both scary u guys he* och kände en dag ojdå fan va äckligt jag luktar??? Ingen annan kände d *SA DE* men man vet ju av erfarenhet hur mkt människor ljuger för att va snälla så jag gick hem pga va så obekväm?? MEN idag är jag inte det thank godness!! Ser ut såhär för tillfället:





























Lite flötig (eller fettig som alla säger man ba va flötig heter d precis som datt och inte kull lame) innada fejjy, ändock amazingly beautiful/cool!! Har länge velat använda det ordet (??) ändock asså vet inte om jag använde d rätt nu men man e väl rebell ;) Alla ba i see ur true colorz jag ba mm visst e d många ;) nice

In other news har jag haft första lektionen i musikteori idag och grät inte som förväntat, så d va ju en lättnad!!!!!! Så det ska jag plugga på kanske eventuellt garanterat iallafall litegrann idag tror jag........ Jag och min nya roomie Felicia har nämligen dejt m Ella och Elli (som e omöjliga att hitta på parnamn åt?? pga obvious reasons) då vi från 21-21.30 ska prata gossip och sen 21.30-22 prata om dem boys!! Kul/scary/sad/jobbiga/nice saker ska vi prata om och d ska bli kul/sad/annat som e typ saker man kan tycka lr känna om saker antar jag!! Jag och Felicia har nämligen satt en maxgräns på 30 min till boys pga igår blev d för länge........ In other other news eller sådära så gick vår toa i baklås igår :'( D va jobbigt, fick gå till gympasalen och gå på toa, va d stopp i den toan??? Man ba ew :S och jobbigt ockå pga va kissnödig så jaaaaaaaaaaaaaaaaa men d gick bra för d finns liksom inte bara en toa där för d skulle bara va askonstigt.

Avslutar nu detta sköna inlägg m en till bild på....... MIG *såklarry* från en annan dag kanske söndag (??? vem vet tidsuppfattning liksom va e d ens XPPP) då jag också va hot as a fucker såklart för d e jag jämt (nästan (skoja e alltid d (:P)))

Kramskram my glitter covered babies!! // Queen A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar