21.10.12

nejlepší na párty

TjeniXXXy all y'all!! NU kmr ett skönt inlägg m mkt piXXX från ett party jag va på i fredags!! WOW!!! Det var alltså fest med alla teaterelever på skolan där man va utklädd efter temat: Kom Som En Film!! Jag var utklädd till Smala Sussie pga e ju bäst och sånt där!!! Anywayzz så kan man ju säga såhär: HADE KUL!! VA FULLAST M FELICIA!! KOM HEM NGN TID!! VAKNADE ÅT EN KALL QPCHEESE SÅKLART!!
Man kan säga att det sammanfattar TYP"""" kvällen men mer kmr nog till dem bilder som man tar när man har dem iphone!!



































Här e jag i min skööna outfit!!
Miss Motor-tshirt: ca 100000 kr
Kjol, HM, ca -04: ca 0 kr hoppas jag pga så ful??
Accessoarer m div nitar: ca lånade av en vän (hahahahahahhahahahaha skoja ngt jävla förrråd)



































Va på typ snabbaste förfesten EVER hos en kille i klassy!!! Här e ngra polare som ej e utklädda *skoja ;)*



































En förvånad Roxie Hart, i soffan sitter han den där i Braveheart som typ e Mel Gibson m färg i fejjy?? Sen han Kapten Haddock som ej får va på bibliotek och en Emil med mysse och bysse och alko!!



































Mm va gott säger Emil där han sitter i vad alla tror heter snickerboa men egentligen e d drickeboa det heter!!


































Hello my beautiful fairyfriend!!! Denna skönhet (hahahahaha råkade skriva skönGET men d e ju typ samma) e PIA aka TINGELING!!



























Slim Susie och Tinkerbellzzzz!! Här ser man då även den fina kronan jag vann när jag va med i tävlingen Miss Motor: ca ovärderligt pris



































Hercules och Sandy aka Marcules och Fillesnurpen!!!



































Cecilia Forss kom dirr från jobbet till vår fest (vem bjöd henne ens??), lite tråkigt att hon ej bytte om men ica har fan knäppa tider (???? va asså nu vet jag INTE vad jag pratar om inte ens kul :'( sry u guys men e sååå trött)



































MM sen kom vi till denna BÅTKLUBB (asså inte som en yachtclub där alla heter typ ngt namn och ba piké hår in the right places u get the picture) som e typ livsfarligt??? AAAAAAAaaanywho så kan man säga att denna bild e typ som om man printscreenade mina ögon och la in i datty



































Här hade vi vart riktigt goa i hövvet ett bra tag med den mest sagda meningen under kvällen som va: NU E D BÄSS!! Efter detta vet vi inte riktigt va som hände??? Vi va iallafall i fokus ca 100% och va så jälla asabasaroliga så ingenting liksom finns typ att jämföra med!!!!!!!!!!!!
Råkade åka ut till hisingen och klättra i ngn jävla backe för vi ville ha korv på Preem som va stängt såklart pga klocky va ju typ 4.... Inte många meningar va hela vid det här laget och när vi kom till MaccyD så va det asviktigt att jag lyssnade när Fille beställde "LYSSNA DÅ NÄR JAG BESTÄLLER EN MCBEAN OCH SÅ BA MM EN VEGETARISK LYSSNA DÅ KMR SÄGA _EXAKT_ SÅ!!! BA LYSSNA!!!" så d lyssnade jag antagligen på sen när hon skulle få denna McBean (asså en vegetarisk e d) så sa hon "ASSÅ NU KMR HAN SÄGA EN BÖNA FÖR SÅ SÄGER DE HÄR D VET JA EN BÖNA KMR HAN SÄGA!!!" *skrattskrattskratt* Sen åkte vi väl hem på ngt jävla vänster och mm asså massa jag ej har berättat men kan skriva en dikt om det ngn dag?? (OBS lovar ingenting för d vet vi alla hur d brukar gå med sånt he men mm tänker att d blir nog kul) Anywayzz träffade några boys från vår skola när vi gick hem och d första jag gör e att tipsa om en hiphopartist?? Sån e jag hörrni!! Sen fick jag låna en arm att hålla i på vägen hem som jag tackade för ca 200 ggr (OBS inte i onödan den va asbra!! bra arm, d e fan inte en komplimang man ofta ger till ngn *trendsettern has spoken* alltså it i höst: att ge komplimanger för udda saker annars e man en lame) och sen somnade vi he!!!!!!!!!

SÅDÄR JA orkar inte skriva mer för nu vill jag lyssna på Kanyes nya som e såååå bra y'all!
Godnatt mina fräscha // Queen A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar