6.10.12

zde jsou některé odpovědi na některé otázky

Hello my space angels!! Nästa inlägg i denna blogg kommer NU HÄR OCH NU!! GUD så spännande va, så vad kommer det bjuzzaz på här då? JO i förra inlägget skrev jag en liten *tease hihi* på vad som eventuellt komma skulle och oftast brukar jag ju abso not inte ens lite hålla d som lovas (hahahaha eller gör jag det minns fan inte är sååååå) men NU kmr jag göra det!! SÅ vilken av grejerna blir det........ om inte........................

FRÅGOR FRÅN PIA MED SVAR FRÅN UR'S TRULY!!!! 

JIPPYYY WOHOOOO VA KUUUUL!!!! Här kmr dem!!

1. Något du gillar vs ogillar med Göteborg?
Ojojoj va svårt, har inte bott här så länge ju och bor inte I GBG liksom men hmmmzzzzzz men okok okej okej alla okok, detta gillar jag INTE: ALLT JÄVLA REGN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100% inte olame!! Och ngt jag gillar e ju liksom att d finns många söta boys som man ser men d räknas inte riktigt så jag säger att d finns så mkt asgod mat på massa ställen?? Och att man alltid får så MKT!!!!!!! KINGSIZE KING E D

2. Vad är din signaturdoft?
SKIT!!!!!!!!!!! Skoja skulle nog säga Christina Aguilera den där som e hennes första?? Fast eftersom favetidningen COSMO sa till mig att jag ska ha en s.k "sexparfym" som man har när man vill...... så använder jag den bara varje dag nu

3. Ha eller va Stinky i Mumindalen?
Ok ska ba googla vem d e *googlar fort som fan pga queen of internet* Mmmm nu när jag wikkade lite om Stinky så måste jag säga va eftersom jag redan är han typ???
"Stinky är mycket hårig, avger en hemsk stank och äter det mesta (i den första serieepisoden äter han upp hela Muminhuset). Han kan beskrivas som en skurk eftersom han är oärlig och gillar att förstöra för andra. Han är dock inte genomelak och hjälper ibland andra... så länge han tjänar på det." Källa: Wikilicious

4. Topp tre vad du vill checka av innan du dör:
*väljer tre från dessa fräscha bilder* SKOJA detta man e ju ingen lame:
#3: Leva ett helt år som en guidette till 100% som ett social experiment, fast GTL även som jag e tjej!!!!
#2: Åka till USA till en sån där resturang som har typ erbjudandet: "ät denna burger/steak/asmkt kött som e ca 10 kg så får du den gratis!!!!!!!!" och äta upp d, jag menar d e ju inte bara en gång man har dragit en 200grammare med stor pommes och efterrätt på d, fuck yeah vad gott
#1: Ha en wikipediasida om mig själv där d står vad jag är känd för så e d ASMKT grejer!!! Typ detta: internet personality, beauty queen, singer/actress/rapper, producer, dancer, writer and voiceactor, radiospeaker and dj, celebrity stylist and fashion guru, designer, Alec Baldwin and Christina Agulieras best friend, every fashion designers muse, supermodel, speaker, guinness world record holder for the most beautiful hair ever, creative genius, Damien Rice's exwife and now married to Andrew Garfield m.m

5. Hellre vara Beyonces än Lady Gagas toalettskrubbsborste?
NE eller asså svårt men Lady Gaga verkar äta så mkt gott?? D enda jag vet att Beyonce äter som hon sagt själv e chips.......................... OCH om Lady Gaga går på the drunk diet just då så är det ändå bara ganska-asmkt whiskey och en occasional big mac som kmr ut så d e ju chill

6. Om du fick 10 min i McQueens nya f/w12 och fick ta tre valfria plagg, vad skulle du ta då?
OJ gud vilken svår!!!
DENNA och DENNA och DENNA tror jag!!!

7. Ja eller nej?
Asså denna fråga e såååååååå svår, men liksom ja för jag gör ju liksom saker?????? Sitter ju inte och ba NÄ till allt som frågas???????????????????? MEN säger att nej e roligare för d finns så många sätt att stava det på ja är ju ja men nej e dessa saker: ne, nä, näj, nej, näpp, neppalainen m.m.fl.

8. Beskriv den konstigaste (mest awkward socialt sett) situationen du någonsin varit i.
Asså denna fråga va verkligen sååå svår att svara på?? Har tänkt så d knarkar hur länge som helst, har frågat mina vänner om de kmr på det MEST awkward, får svaret: "asså d e ju ganska svårt eftersom du gör så mkt awkward saker hela tiden." SÅ efter många funderingar kan jag fortfarande inte komma fram till en grej så här kmr ett par sköna!!!!:
- Varje gång jag berättar för ngn att jag inte gillar astrid lindgren så mkt, blir alltid såååå stel stämning
- En gång i matsalen när en dude som gick förbi råkade dra ner min halsduk från stolen två ggr och JAG säger förlåt, det är lugnt
- Varje gång jag rappar när jag e drunksies
- När jag gjorde denna coola PP och typ ingen skrattade??? Like wtf why r u dead inside
- När jag en gång va me en dude *har glömt vem d e pga lame* vi åt kinamat hos mig, han åt inte upp sin mat asså ganska mkt kvar. Han går, ringer typ 5 min senare och ba kan jag sova hos dig, kmr inte hem, jag ba...... jo!! AWKWARD för på de 5 min som han va borta hade jag ätit upp all mat som va kvar och ba he :)
- Ca hela mitt liv e ju en ganska awkward händelse

9. Ha störst eller minst penis i Sverige?
OK nu kmr då denna ständiga förvirring som alltid drabbar mig när jag ska svara på frågor (då undrar ni såklart idiot lr geni???) och just NU kmr tolkningen på ordet: HA!!! Är det HA som i: Jag, Annelie, har  sveriges minsta resp största penis som tredje ben, eller: Jag, Annelie, "HAR ;)" sveriges minsta resp största penis via min kille!!!! Oavsett är ju svaret störst såklart VEM TROR NI ATT JAG ÄR *more is more*

10. Vilken tv-serie skulle du vilja leva permanent i?
Oh holy fucker in the fuckbutt, denna fråga e ju liksom sacred för mig!!!! Kan börja med ngra serier jag inte skulle välja: LOST (obvi), Ghost Wisperer (??? lamest serie ever), Partaj (....................... behöver jag ens) m.fl. Det finns ju asmånga serier som jag aaaaaaasabasamktgärna skulle vilja leva i!!!! 4 ever and ever!!! Men skulle nog välja SATC och då att jag = Carrie för så e d ju nästan redan..... lr hur

Hugs and glitterkisses // Queen A *aka discoangel**



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar