7.3.13

je to comeback?

Hello all friends!! Skoja så hälsar inte jag, jag är mer: WHATS UP MY BLIGS??? Och då pga smart and funny and beautiful är ju bligs ett underbart ord som kombinerar två andra saker men asså ska man verkligen behöva förklara? Ne väl hoppas jag inte, ni får fatta ändå. ÄÄÄÄÄÄÄnywho så JAHA i brallan ska detta va min "comeback"??? Har ju varit inaktiv på bloggen nu ett tag pga har så mkt att göra :P Skoja men massa har hänt sen senaste knappret men palla förklara och berätta för vem bryr sig om riktiga saker ändå *fake it till u make it u guys* MEN kan ju säga att det viktigaste och även skönaste som har hänt vilket är:

JAG HAR FLYTTAT FRÅN ANSJOVISBURKSINTERNATET OCH BOR I EN SCHYZZT LÄGENHET NU ISTÄLLET SÅ FUCK ALLA ANDRA!!!!!!!!

Det är skönt och sådär, whatever trivs la.. SKOJA ba vill skrika varje dag av hur skönt det är och överdriver inte, men saknar detta med internatet: ingenting haha skoja saknar detta: att typ ha möjligheten att gå 3 meter för att spela piano i typ 30 min vilket jag gjorde så jävla ofta!!! NOT alltså.

MEN jag har flyttat och det va typ ett tag sen men fick inte internet förrens för 2 veckor sen så datz also y jag inte har blöggat. Men har kommit på massa jag vill skriva och sådär men asså har inte pallat känns som jag har svikit dem läsare och nu kmr skammen över att komma tillbaka?? Gör jag ens rätt??? HUR GÖR MAN?? Har glömt :( Så kanske detta får LA bli en nystart på något redan fantastiskt som kommer bli ännu mer fantastiskt såklart *om d ens e möjligt* *let's find out ;)*

Övriga eventuellt nämnvärda saker jag gjort sen senast:
- Färgat håret i nyans jävligt blond nu med tydlig utväxt (som vissa personer färgar man ba??? hur lame)
- Lånat 12kg manus
- Köpt kokböcker för 30 kr som e från typ 90talet så det är så jävla lol recept och skabbiga bilder på maträtterna hahahaha typ 16 recept med LÖK som "rättens centrum" gott
- Har la shoppat lr ngt vet ej
- Hittat en visdomstand???? Asså inte hittat liksom men finns i min mun asså den är MIN
- Skurat golv för hand?? Vem är jag
- Kanske ngt mer antagligen inte
- Jo äter ca bara nudlar och socker PS e galen i fruktsoda

EN BILD NU SEN SLUT // THE SLUT haha skoja är ingen sån lovar, kalla inte tjejer för det??? USCH




























Jag i min nya stil som e Str33tC00LH1pH0p med fresh nails och hår som e... en färg, det kan bli ljusare så det ska det bli mä (till skillnad från min framtid :'( skoja e en superstar neva 4get)
Edit: beskrev nyss min nagelfärg för Therese som först sa "som att blanda hallon och.." jag fyller i med bitch, hallon och bitch




























LOL JK LOL har inte alls bytt stil!!!!!! GRUNDLURADE BLEV NI fuck you hejdå
XOXO// Queen of Internet





















Och här e beviset.

1 kommentar:

  1. hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha skurat golvet för hand VEM ÄR JAG #shitmyselfcrying #cinderellabehaviour #harväntataförlängepådeminlägg ######## hedaa pöss

    SvaraRadera