12.3.13

mm chutná jako lejno

Hola my bromigos!!!! Tänkte att jag skulle blogga lite igen för att komma igång mer!!!!!!!!!!!!! Hade feber inatt det va inte kul men locket för örat släppte och nu mår jag prima bananer!! Skoja inte prima eller banan egentligen även om jag blev kallad "Bananen" på 1 stycke skoldisco i femman för jag va så bra på limbo :( :) *kopierar till mitt CV* Mår väl som en människa ska dvs ganska till mycket dåligt för hur annars ska man veta att man lever!! Här får ni bilder från min webcam, period fredag förra veckan tills nu alltså lagom amount tid *kramen*





























Jag i fredags på kvinnodagen thinkn abt u* LOL JK tänker på att göra världen till en bra plats skoja eller fan vet jag?????? HUR tänker man ens har glömt känns det som





























Jag el LOCO!!






Sen i lördags tog jag inga bilder va gjorde jag då jo jag köpte 1kg köttfärs för 50 kr och lagade asmkt mat!!!!! Denna film är från i söndags och visar hur jag ser ut när jag inte är iordninggjord och inte riktigt fattar *PS en till grej jag inte fattar riktigt som gör att jag ser ut som i filmen fast mer arg och skrikande är varför det blir massa SPACE mellan text och film?? Asså tack blogger för sämsta uppdateringen EVER!!! MVH Den Besvikna Användaren*



























Sen gjorde jag mig iordning lite då blev jag såhär cool!! Vi kör en låt till det också: HÄR E DEN (8)



























Sen va måndag igår alltså en riktig dag fylld av balle även fast jag hade glitterbyxor på mig!!!!!! *PGA SJUK* När jag vaknade ur en febernap köpte jag en pizza med två olika såser och två munkar och läsk och åt allt på 20 min sen sov jag vilket uppenbarligen va en asbra kur pga mår mkt bättre nu!!! Idag va jag hemma och såhär såg jag ut när jag hade duschat och klätt på mig hejhej!!



























*Dagens Utfitta* Och även nya nails pga hallon och bitch va such a bitch och flagade av DIRR så nu har jag denna sköna rosa som e samma som hallon alltså och även en glittertopp på det som inte va påmålat här!!! TILL DEN SOM FUCKING UNDRADE!!!!!!!!!!

**************SLUT PÅ BILDER****************
Nu måste jag snart sova ska till skolan imorgon och äta pannbiff till lunch!!
Hugs From Above I Will Forever Shower You With Love XOXO//The Queen Beautiful As A Dove (och inte en äcklig storstadsduva som e täckt i olja och smulor NO SIR!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar