8.4.13

nejnudnější osoba někdy je mi

Ehhhh hejsan hoppelur *ordmagikern i mellannamn* här LOVAR MAN OCH LOVAR kanske för sig själv att man ska blogga och skriva listor och lägga upp videos men ALDRIG gör man det trots att man har haft lov och ledigt och sin sköna stationära data att skriva på!! AJA tänkte att nu är ändå ett bra tillfälle att blogga pga har inget att göra tihi tänkte gå ner till CITY (alltså inte FIS-torg utan avenyyyyyn det tar 10 min med spåris men d e såååå fint väder???) och köpa lite tee-tree-oil *hur stavas d* att vaska ner i badet och kolla en skön movie MEN e antingen sjuk lr pollenallergiker och rädd för den sporadiska snön som kommer ibland så jag... stannar....... här................ och bloggar............................ Har gjort "alla" mina chores för idag vilket va: diska, inget mer. Så här får ni en tråkig (fast kul) lista jag snodde av en kille jag e hemligt kär i fast han e gay som han tog från skunk men det har ej jag för jag har men från den hemsidan vilket ÄR när det va poppis förr typ jag kanske var 10? Då skaffade min syster det och hennes kompis med och så fråga jag om jag fick va med och göra skunk men jag fick inte det för min systers kompis??? RUDE skaffade det iallafall så fuck you men det va trist bara massa äckel som skrev och jag va rädd :(
Här kmr den listan!!!! XOXO Den Tråkiga












Plats: soffy i lägenhetis 
Tillstånd: trött täppt efterbliven stel glad
I fickorna: örhängen och ludd
Vad händer ikväll: ent myk, ska laga ngn mat kolla på ngt sen somna vid ca 20.00
Vad åt du senast: nån jävla matlåda som hade blivit till en risgegg med tomat och nån böna typ?? vet ent
Vem ringde du senast: mammi
Vem mailade du senast?: en jag köpt en grej av på tradera för en månad sen som ej kommit än men den va skickad???? sämst posten FUCK YOU
Roligast förra veckan: att va med polarna och dricka bärs
Roligast denna vecka: måste det ha varit än???? det är ju bara måndag men kanske att vi har börjat jobba med slutproduktionen idag
Favorithund: snälla som ej skäller lr hoppar :(:(:( 
Bästa ingrediensen i en god gryta: ehhhhh störd fråga vilken gryta???? men kryddor är la... bra eller kärlek :) hahahahahahahhhaha
Frisyren: mittbena två låga tofsisar
Hur mår du nu? sådär ej bra ej dåligt vem BRYR SIG skoja eller
Vad vill du ha för hårfärg?: den jag har nu dvs ljus blond kanske platina t.o.m??? även KANSKE vill ha ljusrosa igen i sommar
Vad tycker du om att äta? mars månad va det mkt skit och godis men nu e jag trött på det så nu vill jag bara äta "fräsch" mat 
Vem ska du gifta dig med?: hahahahahahahahahaha ingen vill ej gifta mig
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna?: e ju olyckligt kär i mig själv
Idrottar du?: ne väl kan väl promenera ibland eller nåt men ah eller dansar ju ibland *på klubb*
Tycker du om att ligga på stranden och sola?: mmmmmmmm det är gött fast har aldrig gjort d på en RIKTIG strand i ett sånt strandland
Är du med i nåt crew?: ja klart jag e men vet ej vad vårt crewnamn är????????
Vad har du ätit idag: fil med hallon 1 ägg knäcke med philly och gurka ca 300 liter vatten ca 400 liter kaffe ristomatgegga kladdkaka m grädde
Vad har du på dig idag: en svart jinsbralla en tight mönstrad halvpolo som luktar nästan lite för mkt svettblandad deo
Har du växt något det här året: fysiskt eller psykiskt??? svaret e iallafall nej om "året" är året som so far 2013 lr så har jag vuxit ner i en avgrund fylld med hat men vet inte om d började detta år :S:S
Har du gått upp/ner i vikt det här året: vet ej väger mig aldrig för vikt kvittar hur man känner sig i hur man ser ut e det viktiga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fATTA 
Vilket år har varit ditt bästa: asså 2010 va kul pga gjorde slut m ngn kille kom in på krogen underage och sådär men 2011 va jag mkt snyggare??? fast det året va det sämsta i mitt liv (fram till 2013) fast mkt kul hände också???? så får säga 2010 då, hade rosa hår då det va kul och jättefint
Vad ser du fram emot: att ta lån för att va i london i 2 månader i sommar *tihiii*
Vad har du ångest inför: allt såklart hur ska man annars veta att man lever??????
Hur långt hår har du: ca 15 cm under axlarna kanske så IMO FÖR KORT 
Är du nöjd med det: jadå för d e fräscht och en trevlig form och färg trevligt 
Går du i skolan så mycket som du ska: mm nu ja
Vad har du för betyg i svenska: mvg i a b vg i c
Och engelska: mvg i a b c
Och matte: vg i matte a och g i matte b
Vilket är ditt sämsta ämne: MATTE OCH IDROTT HATA 4 EVER har haft 1 kul mattelektion d va den alla i klassen skolka i högstadiet och åkte och bada och en kul idrottslektion d va när jag och maja ledde en med tema militär 
Har du en bra klass: ja det är många trevlans bananer i den
Vad ligger på ditt databord just nu: hahahahaha va e ens ett "databord" datan har många bord dvs alla ytor där man kan äta
Hur ofta städar du: för sällan men försöker la varje vecka typ
Hur länge kan du använda samma byxor utan att dom tvättas: tills de blir slappa lr luktar skit, det är lite olika
Byter du underkläder varje dag: ja 
Var är du nu: i soffan fortfarande, only place med internet där jag bor
Hur ser stolen som du sitter på ut: stolen är brun och skinn och är en soffa
Hur luktar du nu: en lagom blandning av ingenting och skit
Vad ska du göra i helgen: ut på fredag sova resten kanske äta bara pasta med ketchup pga inte mkt pengar och köpte asmkt pasta igår för 30 kr
Är du romantisk: asså vad ÄR det ens???? HATAR att få blommor, bränn pengar i mitt ansikte istället det är typ samma sak och skulle väl inte "älska" att bli bortrövad på ngt äventyr e inte så spontan men ja........... d e väl........... kul
Vilket tvprogram såg du på senast: asså på en riktig tv va det ett program om en mormon med 4 fruar och 17 barn men på datan va det modern family
Får du/din familj hög telefonräkning: vet ej, hoppas ej dä
När dansade du senast: vet inte, snurrade runt lite förut idag i klassrummet
Drömålder: 26
Knark: nej....... då......... väl........................ det verkar som att crack e askul (källa: ett avsnitt i girls + ett avsnitt i it's always sunny in philadelphia)
Senast köpta pryl: asså pryl vet jag ej??? men köpte ägg och fil igår
Kär just nu: asså ingen????????????? alls??? inte ens en kändis?????? inte ens någon via internet??? som bor typ i tranås som jag stalkar varje dag online?? som jag brukar????????? INTE ENS LITE GRANN?????? e sååå förvirrad just nu
Sex just nu: har glömt vad det är
Keps eller mössa: ??????????? 
Kängor eller Pumps: båda SAMTIDIGT skoja hur skulle det gå va tokigt!! 
Pannkakor eller plättar: går det att äta är det svaret alltid ja 
Om jag var världsmästare i en sport, vilken skulle det vara: konståkning för det är som dans på IIIIIIIIIIIS så vackert och farligt precis som jag
Om jag var sämst i världen på en sport, vilken skulle det vara: eeh alla som har med armstyrka att göra 
Vem är töntigast på skunk: har inte skunk :(
Vem är snyggast på skunk: KOLLA DÄR UPPE ;) ^
Favoritserie?: nu e d: parks and rec, toddlers and tiaras, meet the hutterites
Har du någonsin färgat ditt hår svart?: eh ja man har väl varit 13 år
Kött eller inte?: mm det är gott men dyrt??? such a shame
Sommar eller vinter?: men ÅH båda är la bra
Skåne eller norrland?: vet inte :(:(:( men skåne för har inte varit där så mkt det verkar la "chill"
Eminem eller Britney Spears?: båda såklart
Tv eller radio?: räknas netflix???? för då säger jag netflix
Plugga eller jobba?:plugga, har typ aldrig haft ett jobb vet inte hur man gör
Vad röstar du på?: nåt kul, FI kanske
Kan du köra bil?: den dagen jag dör är dagen jag kör bil
Vad tycker du är snyggt?: det som inte väntas










HEJDÅ nu ska jag kanske ta mig en filmstund och en matstund!!!! Återkommer nästa gång med något av detta!!
_-* EN TOPP 5 LISTA *-_
_-* SMILEYGUIDEN *-_
_-* LITE FILMER TBA *-_
Kyss* // Ultimate Supreme

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar