23.9.12

jsem tak smutný

Hahahahallo every'all som läser denna sköna websajt!! Här sitter jag på bussen och tänkte blogga pga mm free wifi/uttråkad (obs fille inte ditt fel dvd!!! Du e fun :P) och då touchar jag in mih här i bloggerappen hittar ett inlägg från sist dagen i prag som ej publicerades??? D va kul tkr jag sä här kmr d och i ett annat inlägg kmr d kag egentligen skulle skriva om va nu d va men d kmr jag väl på annars e jag ju antagligen slö ngnstans norrut på kroppen!!!!

"Tjenixy my lovers, idag e inte en dag av joy utan tvärtom!!!! Alltså sadness!!!!!!!! Idag ska vi åka hem och det känns ju................ Sådär kul!! Therese hade pengar kvar så vi ba ja vi går väl till starran igen d xP så här sitter vi lagom glada, mår illa???

Så nu då under dessa ca 3 veckor har vi gjort massa sköj!!!!!! Har inte haft asbra väder men har träffat söta boys (ÄVEN JUST NU SITTER NÅGRA SÖTISAR BREDVID OSS!!! Fatta dem lovezz of our lives antagligen (inte(joda)))

Vet inte vad som ska skrivas men ehh ahhh nmm assåå jaa va ska man säga!!! Åkte nästan fast pga hade "glömt" stämpla biljetter på spårvagnen men man har ju acting skillz så d va lugnt ;))) Kom på igår att ja glömt köpa presenter till mina vänner!!!!!!!!! Ångrar även asmkt att vi gick på bio igår, såg to rome with love asså inte asbra typ ganska astråkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I övrigt kan ja erkänna att ja rappat mer här för boys än va ja e stolt över!!! Har även shottat fast vi inte skulle *teenrebelzz* fast d va för vi blev bjudna!!!!! Många har tagit i mitt hår när vi varit ute man ba wtf srsly såå scry grej hände i.... Lördags!!! Kan skrica en dikt om d här kmr den:

"Röda ryssen från helvetet"
Gick på klubb härom kvällen,
såklart på ett av våra vanliga ställen.
Springer runt och har kul,
blir då förföljd av en kille som va skitful.
Therese börjar springa lite granna,
och kommer undan denna satans manna!!!
Jag pinnar på med mina långa ben,
då händer ngt som gav mig bestående men!!!!!!
Denna rödklädda herre tar i mitt vackra svall,
jag vänder mig om och med ett högt skall:
"WHAT THE FUCK DUDE?!" skrek min lilla hals,
och där trodde vi att detta va över lätt som en vals.
Senare när vi står och e coola/snygga,
ser vi denna dude igen så jävla jobbig typ en äcklig mygga.
Han kmr fram och säger ngt på ryska,
han trodde nog att vi va riktigt kyska.
Vi bara stod och stirrade,
länge länge tills han iväg äntligen irrade.

Fatta!!!!!!!!! TRAUMA!!!!!!!!!!!!!!!! Va sååå rädda!!!!!

Ok nu orkar ja inte mer så vi hörs ngn annan dag internet fan va trött ja enpå denna blogg!!!! Bye my starsssszzz // Queen A

PS e fan besviken på att inte fler följer mig på twitter??? cuz dats where the shits at!!!!!!! latermonday där mä då så fan komigen DS"

En bild på mig från prag hörde till också och ngn gång kan jag lägga upp alla phonepixx från pragy!! Ojoj va kul hörrni!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar