24.9.12

dvě věci

Ojda d gick visst ett dygn he men va fett trött igår när jag kom hem??????? Palla???? Man ska alltid minnas d att en själv kmr alltid först :)) Asså känner verklish att jag ej har ngn som helst inspi att skriva detta inlägg men har man lovat så har man!!! U fuckers!! Så d första jag kan dela med mig av e ju va jag gjort sen jag bloggade sist (OBS inte förra inlägget för d räknas inte hur mkt kan jag ha gjort från igår?? OK d e kanske ganska mkt man hinner med på en dag men inget intressant men d e väl inte mkt som är!!) kanske så d skriver vi i en skön lista här kmr den:
*måste läsa min blogg pga minns inte hahahahaha pga bäng hela tiden skoja går på nykteristskola**
- Har vart hemma 2 ggr!! Det har vart 100% kul!
- Hemma weekend #1 hade vi surpriseparty för Therese som fyllde 21 med tema USA (4 obvi reasons u guys if u dont get then u stupid :S) hade förväntat mig tårar men man kan ju ej få allt, hon va i chock i 1h iaf
- Hemma weekend #2 slängde min toothbrush innan jag åkte pga tänkte mm köpa en ny på sköna ica tranås men glömde d så har levt som en skabb hela helgen SKOJA har ätit tuggumi iaf så d e ju........ FÅR JU ÄNDÅ ALDRIG HÅNGLA!!!!!!!!!
- Har köpt en "SOFT" tandborste på seven11 (hur ska man skriva d?? 7/11? oj awkward ba 9/11 nästan sad RIP) och ba mm den va la fin pga rosa :))) Så va den SÅÅÅ osoft???? Som att träffa en astråkig människa :'// Typ som jag och Felicia träffade när vi va ute i gothtown kom d fram ngn dude och ba hallo XP vi ba heeeeee hej så kom hans kompis fram sen som va fett .... osoft?? Nervös med hade på sig: jeans ylleskjorta ulljumper tweedkavaj på detta ställe!! D va såååå osoft så svettades han asmkt under näsan av alla jävla ställen usch va d va.............. lame ://
- Har vart lite sjuk/förkyld men åt ca en halv vitlök i lördags kväll så d e typ bättre
- Har hittat mkt ny skön music d e nice
- Har insett att d bästa m hösten börjar snart!!!!! Och d e inte att kylan kmr och man äntligen kan ha skjorta under tröja utan.......... ALLA DEM SERIER BÖRJAR IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *eufori* (<--- ahhahahahahaha d ordet e ju..........)

Anywayzzzzzzzzzzz sååååååå har jaaaaaaaggggg då hängt m my homebitchezz i Tranås och då pratade vi om grejer som man gör när man e tjejer lr vänner osv så ba måste jag berätta två av dem historier från mitt liv!! MEN för att ej göra d boring kan ni hoppa runt lite så ni orkar läsa :):) SKOJA så säger alltid vår lärare, d behöver ni ej, ska slänga in lite coola PIX från min WebKamera!!



























Här e jag under vatten *drowning in sorrow (skoja(lr))* vilket e direkt relaterat till första historyn LR herstoryn ;))))  U Guys!! Här kmr den då och detta e ngt som jag inte riktigt minns själv men Åsa berättade för mig. Vi va bjudna på kalas hos ngn jävla lame på gatan bredvid oss jag kanske va typ 7-8?? Så ba e vi där börjar leka ngn lek, jag blir tydligen instängd i en låda??? VA blev väl obvi sad/arg lr ngt hahahaha ser d framför mig panik lelle jag!! Åsa va också arg såklart pga taskigt mot lelle lellesystern? Så gick vi ihop, vet inte om d ba va jag och Åsa men VI e minst en person mer än mig, i ett united hat mot dessa människor och jag hatar dem fortfarande men har inte riktigt fattar vrf?? MEN nu vet jag va skönt :)) Befogat hat e alltid mer ok än obefogat u guys!!



























MOVING ON FAST NEXT PIC NEXT STORY!!!!!! Ok denna kan vara lite svår att fatta så ska skriva en roll-lista på vilka som e med och kort förklaring på dem så kanske d blir lättare! Här e CASTEN:
* ANNELIE - d e jag
* THERESE - d e hon
* MAJA - d e hon
* BITCH-HORA-KILLEN - en kille som kallade mig och Therese för bitchhoror en gång och sen dess har stirrat på Therese ute med en lust/längtan i blicken?
* FITT-KILLEN - en kille som blondinbellade mig (dvs tog på fitty på dansgolvet INTE OKEJ!!!!!!!!) en gång på babar, fick utskrikning jävla skabby
* FITT-KILLENS KOMPIS aka "SNYGGASTE KILLEN I VÄRLDEN" - fittkillens kompis som Therese trodde va assnygg
* VI - e samlingsnamnet för mig, Maja och Therese

Denna berättelse kallar jag: "Gången Therese hånglade asmkt ute på krogen!! Jippy..... lr??"
Vi va på babar en skön kväll för inte såå längesen wow utgång tranås high expectations.... BLEV ÖVERTRÄFFADE!! Kvällen flyter på sköönt blev bjuden på ngn jävla drink eller nåt anyways dansar coolt chill osv kollar...... ser THERESE hångla med BITCHHORAKILLEN!!!!!!! WHAT tänkte jag, d såg även jävligt asroligt ut pga T (OJ förkortar namnen så nu pga orkar ej skriva för alla andra characterzz har så långa namn mina fingrar e trötta från fysen idag) e askort och bitchhorakillen e typ 3000m lång så bara d va ju äckligt/kul!! SEN kmr T fram jag ba HALLÅ VEM hånglade du m?? T ba JA VET NT XPP Jag ba.. D VA BITCHHORAKILLEN!! Sen skrek T VA i typ 5 min jag och M skrattade typ såhär: HAHAHA!! SEN fortsätter kvällen och T e fan crazy going wild with the mouthloving, går förbi då fittkillens kompis och börjar hångla den med jag ba ?? :@@ DRAR bort T och BA VET DU VEM D VA LR, T och M ba NE VEM?? Jag säger: FITTKILLENS KOMPIS!! Båda de tror då att d va FITTKILLEN. T blir fett äcklad och ba men va han va ju snygg :'/ Jag ba NEJ HAN E FUL ÄCKLIG?? DUM KOMPIS M MIN RAPIST :''( Här typ fattar T att d va kompisen. Samtidigt som detta händer har M gått fram till fittkillens kompis och börjat slå på honom pga arg/sisterhood is so important u guys, och sen går hon därifrån kmr och säger ba SLOG HAN NYSS vi ba ??? VEM, M ba FITTKILLEN JU!! Båda ba ne d va fittkillens kompis jöö!! M ba ojda så skrattade vi i grupp d va en fin stund. SEN senare in the night kmr fittkillens kompis fram och börjar stalka M och ba WOA WOA E VI OK?? E D LUGNT?? E VI OK??? M ba va vem e du ens??!!:::????....???
*The End*

Där va d ja!! Lagom färdig till maten som nu ska ätas va skönt!!! PussOchKramAllaVännerPåInternet!! Avslutar med en rykande färsk bild på the 1!!
// Queen A - mother of whatever



























Jag och Andreas striking a pose *smiiizzeee***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar