8.9.12

otázky a odpovědi s královnou

Hallo ni sköna coolingar som läser denna blogg!!!! (bara antar att i e sköna pga :S ew annars) Ni kanske har lagt märke till min nya heta headergrej??? Love internet <33 Vad har kingen gjort idag då JO jag vaknade vid 12 gick upp åt 4 ägg m ketchup + te, va vaken typ 4h kollade på satc och åt mackor + te sen somnade jag aslänge!!!!!! Sen vaknade jag för ett tag sen nu och nu har Fillesnurpen (som e mitt nya king smeknamn på Felicia) kommit tbxx med sina syskon som ska sova här IKV!!! En grej jag vill berätta om dena stund av sömn va att den va sååååååå sköööööön??????? Exakt såhär sov jag på mitt täcke + kudde i jeans + skön bomullströja från HM ca -05, asdyr skön och lite tung filt från ikea, som jag 4 some umknown reason *he* fick gratis, hade jag över mig, framför mig en skön laptop spelandes SATC s02 som e asbra. Låter d perfekt so far??? DÅ vet ni inte ens va d skönaste va!!! Att under min kudde råkade d ligga en flaska vatten??? Så skönt???????? Typ kluckade lite ibland och ba mm va skön som en sköning ;););))))

Anyways här kmr en annan sköning och d e en skön lista som jag tog från Theresolitos blogg så jag ska svara på dessa frågor 4 ur pleasure only, sen avsluta m lite cambilder kanske????? INTE SÅNA SOM NI TÄNKER PÅ FAN VA SKABBIGA NI E!!!!!!!! Usch skämzz






























1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när hösten är här?
Oj de orden e ju............. Men jaaaa d gör jag väl för nu e tiden inne för skjorta + tröja som e absoluta favvoplagget!!!! Även tiden inne för att börja använda kappor och jag har köpt en ny fab leokappa tiden i ära så mmmmmmm 

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Typ min nya kappa kanske????? Vet inte ens va jag har för kläder men vet att alla e fula och d e typ samma som förra året så.............................. Jag vet iaf vad jag INTE kmr använda i vinter och d e en cowboyhatt?? D skulle väl va tokigt

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
Hade börjat trean på gymnasiet och hade väl askul??? LOL nej jag vet va jag gjorde, satt i caffy i skolan varje håltimme och hoppades att se söta boys i singular så gjorde man d så visste man att man inte blev varm endast pga kaffet, fina stunder mkt pengar också men d va d värt

4. Vad gör du om dagarna egentligen?
Fan asmkt??????? Detta e typ en normal dag för mig: vaknar typ 7, sätter på mig typ dans/träningskläder, går och äter frulle+dricker kaffe (har fortfarande inte vant mig vid att äta dirri på morgonen?????) har nya favvofrullegrejer som e fil m hallonsylt i och ett bröd som e så gott så jag SPYR skoja, sen har man typ dans sen rast sen kanske kör sen lunch m asgod asmkt mat och sen typ dans igen sen kanske teaterhistoria lr musikteori lr ngt sånt och sen slutar man vid 4 typ och halv 5 e d middag och d e också asgott sen gör jag inget mer typ??? Läser manus och böcker om teaterhistoria och pluggar låtar och försöker lära mig noter typ och sen vid ca 21 brukar jag och Fillesnurpen gå och dricka te innada kitchen och då får vi alltid besök av en boy utan tröja så d e väl en sak som händer om dagarna!!! 

5. Vad ska du ha för frisyr?

NÄR???? Fattar ej denna fråga? Nu?? Imorgon??? Alltid?????? Min frisyr just nu e mittbena m uppsnurrad lugg pga den e ugly som röven sen brukar jag ha fläta/tofzz/bulle ibland men min drömfrisyr e nog att ha lång mittbena igen för d va så amazing skönt/beautiful as a fucker!!! Har även funtat på att cutta mitt hår litte nu för d börjar bli.............. mm gillar inte hår som e långt och skabbigt
6. Vad lyssnar du på för musik?
Typ ingenting nu??? Har inte tid typ men nu har d vart ganska mkt sköna beatz till en playlist som jag har gjort som e nice

7. Vad läser du?
Typ ingenting.................... E sämst på att läsa men har typ 1000 sidor teaterhistoria i läxa tills nästa vecka ngn gång och för ngn dag sen läste jag en intervju med Dr. Bombay i en tidning så ja e fan duktig

8. Ditt bästa skönhetstips inför hösten?
<3 Live Love Laugh <3 Hahhahahahahahahah lol skoja gör vafan ni vill!!!!!!!!!!! 
9. Vem är din stilikon just nu?
Oj typ ingen jag kan komma på????????????? MIG SJÄLV E D JU asså vet inte riktigt men Carrie 4 ever???

10. Är du kär?
Ne tkr ba vissa boys här e söta men kärlekslistan ändrar sig typ lika ofta som asofta (orkade ej komma på ngn skön metafor för vem FAN pallar va smart liksom palla D!!!)

11. hur många har du bokat i år?
?????????????????????????????????????????????????

12. senast inkomna sms?
"Hejjjjj nu åker vi från stan snart, vad gör du? Vi tänkte typ köpa mat för vi har bara ätit massa socker, har du käkat?"

13. ångrar du något i år?
Att jag inte..................... DOG skoja men hmmz ne finns inte så mkt att ångra när man e perfekt :)

14. vad var bäst med sommaren? 
Praaaaaaaaaaaaaaggggggggg och mina polerzz

15. vad var sämst med sommaren? 
Att det va sämst väder hela tiden?? Så lame u guys hade ju planerat på cpbränna men d fick man ju fejka såklart 

16. blev det som du tänkt dig?
Sommaren???? Obviously not?? Hade även planerat en summer-romance men va fick man i prag då?? En kille som hette typ Yoghurt från Baltikum

17. vad önskar du dig?
Vet nt, ngt nice kanske ev ett förråd m mat som aldrig tar slut!!!

18. senast sedda film?
Spun tror jag d va efter typ aslång väntan!!!!!!! Den va bra och sånt dära, innan den såg jag Alien och den va så amazing grät på slutet :'(

19. senast köpta plagg?
En klänning på tradera som gör att min body blir even more amazing än vanligt fatta hur amazing den blir då!! Och strumpbyxor på ica OCH glittriga joggingpantzz som e fina som fitty

20. Hur ser du på framtiden?
Vet nt??????? Palla tänka på d man ska *leva i nuet* hahahahaha lol skoja e asparra hela tiden nervös och neurotisk och stressad hihi så d ska bli kul att leva ca 70 år till hihihih!!!! 


Här kmr en skön låt och 0 bilder: (8)

Godnatt all of my lovers in space, u r beautiful soulz floating in infinity (hahahahhaahaha)
// Queen A 

PS: här e en till skön låt som e sååååå bra my fave song 4 ever and ever jag döööööör brukar bara gilla denna på våren egentligen men nu gillar jag den alltid istället sååååå bra!! :'( (L) :DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar