30.9.12

moje top 5 #9

Tjenixy all y'all!!!! Här kmr ett litet inlägg jag vill kalla: MINA TOPP 5 #9!!!!! Så nu kan ni säga en mening på tjeckiska tack så mkt! :)) Jag kände med min lilla muskel i mitten av min torso att d va dags att skriva ett liten till lista med mina top-5 av ngnting (PGA d va längesen PGA d e ju uppskattat såklart precis som allt annat i denna blogg) så här kmr den. MOTIVERING PÅ INSPIRATION kanske e ngt ni bryr er om, SÅKLART! JAPP såhär va d va som ett sånt här moment:

*klipp m scenen ur 30 Rock s06e15 när Jack pratar om "The shower principle" som man kan räkna ut m röven va d betyder, MEN om man inte har en sån kan man läsa denna förklaring: d går alltså ut på att man kmr på mkt saker när man e i duschen!! Alla klipp på YT va borttagna därav denna skööna förklaring*

Så när jag stod innada shower och vet ej gjorde mig ren, obvi, så tänkte jag på vilken sköjog givande tjejig gay helg jag hade förra veckan med mina girlfriends hemma i Tranås (luv u guys (-:)(hahahahaha tänkte mm smart med en bakvänd smiley innan slutparentes, blev ett eluttag!!!) så tänkte jag på ett skönt "MOTTO(????)": Killar Kmr Och Går Men Tjejkompisarna Dem Består!! SÅ nu kan ni, med röv, räkna ut va denna top-5 lista kmr handla om ;)

Mina Top 5: Vad som kmr och går och vad som består.
5: Killar/tjejer kmr och går men killar/tjejer dem består!!
4: Personer man kan tolerera kmr och går men jobbiga personer består!!
3: IRL-hobbies kmr och går men att stalka online det består!!
2: Olika maskiner/verktyg/apparater kmr och går men kroppshåret det består!!
1: Olika trender/stilar man kan ha kmr och går men swaggen den består!!

NU e jag då SÅ färdig!! Även färdig efter en skön helg med massa sköj och SHOPPING XXPPPP Så nu kmr jag ej äta på en månad hihi så fashion u guys!! En annan grej som e ganska inne nu till FW12 e att va förkyld så det kan ni bli så ni är riktigt trendiga!! Det är ngt jag nu har börjat med!





























KVÄLLENS/ANTAGLIGEN KOMMANDE VECKAS OUTFIT:
Hår: Mamma/pappa, utväxt + solblekt + shock + flöt, ca 200 kr
Tshirt: EMINEMtishy, fick låna av Therese som hon lämnade här, ca ovärdeligt pris
Nagellack: Isblåa jävlar från L'Oreal, sämsta ever, ca för mkt pengar men fick d av Therese
Fuck u hand: Mamma/pappa, EMINEM-inspirerad, ca 0 kr pga laddade ner 8 mile när jag såg den första gången
Vackra men stenhårda ögon: 100% mitt svenska arv, ca hauntingly beautiful
Ögonbryn: Också ngn slags förälder, låter dem växa ut nu, ca 45 kr för ricinolja

D va allt för denna sköna stund! Nästa inlägg kmr bjuda på ngt av DET HÄR:
***** FRÅGOR FRÅN PIA!! (som jag har skrivit frågor till också som ni kan läsa i hennes blögg!!) *****
***** EV EN NY AV MINA FANTASIER?? *****
***** KANSKE BILDER PÅ MIG SJÄLV *****
***** EN DIKT?? *****

Godnatty mina flingor of joy!! Always remember u r unicorns :)
// Queen A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar