9.2.11

kožešina

Idag regnade det inte så jag kunde ha min päls, nice.
Åt även världens bästa lunch idag! Alla klagade massor på maten både igår och idag. Igår var det köttfärslimpa ASGOTT alla ba "nee vi är barn vi vill ha biffar!!!!" Köttfärslimpa är samma sak? Fast fyrkantigt i en form? Med gott krisp ovanpå som smakar kaka ibland? Liksom hallå, och idag var det kokt fisk med god sås och alla ba "USCH va äkkli den ser ut!! helt grå och vit!!! :( ne jag äter inte för jag är ett barn som bara äter fiskpinnar" Jag kände OKEJ alla UNGDOMAR i åldrarna 17-19, vad bra att ni har utvecklats sen ni var 10 år och äter varierad och nyttig mat (OK skolmaten är inte asnyttig men kokt fisk???? liksom hallå, nyttigare att äta den än ingenting alls), och inte bara makaroner, köttbullar och fucking ketchup som mamma har lagat. Eller när det är pannkakor i skolan som inte ens är mat. Jag blev iallafall glad över dagens mat, dels av ett fynd jag gjorde.


































ETT DUBBELÄGG!!! Jag blev seriöst så lycklig. Det var så bra och roligt. Blev jättebra gula till vita-ratio på det ägget. Alla sa att maten såg äcklig ut förutom min tallrik, för den var så färgglad och fint upplagd!!! Man ba, okej ansträng er lite då så kan ni ju också få äta "fin" mat. Förövrigt ser man kanten på min fina päls som jag fått jättemånga komplimanger på idag! Kul.























Hade sovmorgon idag och gick upp lite för tidigt så jag......... tog en bild och sånt.

2 kommentarer:

  1. fy fan hatar när skitungar klagar på skolmaten HELA TIDEN herreGUD! alltså några gjorde ju en lista förra året där det stod "maten i skolan är som hundmat" man ba ok? vad bra att ni hat studerat det och det fanns inga NAMN på listan så den var ändå ogiltig, fan vad pinsamt.

    btw du är jättefin!!!

    SvaraRadera
  2. ELLER HUR!!! stör mig och när det var köttfärslimpan stod massor och ba BIFF TACK och var ivägen och jag ba ehhh kan man få komma förbi om man ska ha den där maten och de ba kollade på mig som om jag var ett äckelmongo :( jag ba CRY ME A RIVER

    TACK!!! du med

    SvaraRadera