13.2.11

světlo

Idag har jag packat eftersom vi åker imorgon. Till Prag, åhhhhhhhh, det ska bli så kul! Att komma bort från Tranås och samtidigt komma till mitt favoritställe (so far hallå har ju inte levt så länge).

I fredags var vi några stycken hos Licen och hade lite fest, spelade lite spel och sånt man gör liksom. Extra roligt var inte bara att dricka vin och vara lite full, utan även att Åsas två klasskompisar kom och var med! Eldrid och Julia, mycket trevliga tjejor. Det roligaste var nog på slutet av kvällen när Eldrid gjorde en rap till och om Julia och rappade hela vägen hem, även jag och Åsa fick vara med i rappen.


































Dagen efter när vi skulle äta lite frukost så skalade Eldrid en avokado. Jag har aldrig ens tänkt tanken på att man kan göra det! Men det var jättebra, jag testade det idag, det var gött! Jag tycker inte riktigt att avokado känns som en frukt men när man skalade den såhär så kändes det mycket mer som en frukt! Den här är till dig Eldrid.


 Nu sitter jag och lyssnar på hiphop och undrar om jag har glömt att packa någonting. Det har jag förmodligen men det gör ingenting, eller så känner jag nog bara nu men ahhhh whatever. Min väska är jättestor och verkligen fullproppad med saker, men så går det när man ska leka Gossip Girl en vecka i Prag och ska ha ca 2 ombyten till varje dag. Längtar mest till croissantfrukost imorgon (luxury I know hehe) och öl väl i Prag. Nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar