28.2.11

znuděný

Hej hopp, jag har inte bloggat sen Prag märker jag. Vi kom hem väldigt sent förra måndagen, det har vi så klart SJ att tacka för. Under förra veckan har jag inte gjort någonting speciellt alls, bara varit uttråkad hela tiden, och trött också. Det var inte så gött att dagen vi åkte hem från Prag var det +10 och sol där och sen kommer man hem till -16 och årets kallaste vecka. Sweden fucking winter wonderland. Eller ja, wonderland vet jag inte, det är ju inte så jävla kul här liksom. Inga fina växter eller tokiga djur. Fast knark finns ioförsig ganska mycket i Tranås.

Jaha, vad mer kan jag berätta om mitt roliga liv? I fredags blev jag och mina vänner fulla på vin, martini och gin och satt och chillade. Det var väl liksom trevligt och roligt.
Idag kom jag till skolan vid liksom en tid som vanligt och får veta att alla våra lektioner var inställda idag för att försvarsmakten var i skolan och pratade om saker jag verkligen inte bryr mig om. Jag gick till och med upp och duschade idag på morgonen. Värt känner jag verkligen.



























Lite bitter idag. Dels över tråkigheten i mitt liv och den ovärda morgonduschen. Eller alltså, inte ovärd för jag var ju jävligt ofräsch innan och ba kände mig äcklig men liksom hade kunnat spara snyggheten av en morgondusch till någon annan dag, what up.



























Sitter även på en Mac nu, spännande. Den har massor med tossiga knappar och bakvända funktioner som inte en PC har. Den är inte dålig för det, bara ovant. Jag gör fel hela tiden. Det bästa är PhotoBooth eller bara att det finns en cam. Jag saknar cam. Här på bild ser vi Maja som bakar sockerkaka tills imorgon och jag på kanten som är snygg. Fick slicka rent skålen också mm gött.



























Ja, här är jag igen. Jag känner att världen och internet förtjänar en bild på mig nu när jag ansträngde mig med att uppnå dagens fräschhetsideal genom den här morgonduschen. Här har ni mig, TaKe It Or LeAvE iT!! Hehe.

2 kommentarer:

  1. fucking assholes, kom hit med kaka
    du har glömt en plupp smet på din överläpp

    kram

    SvaraRadera