25.1.12

každý den jsem kašel

Heiiiiiiiiiijjjjj!!!!!!!!!! Här får ni en lista av mig varsågoda :):) Är fortfarande sjuk men hostar inte lika mycket vilket är BRA för jag började bli rädd för mig själv och mina crazy drömmar jag hade när jag hade druckit cocillana i typ 4 dagar i sträck....................................................
1. Hur gammal är du om fem år? 23 år UNG
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Maja i skolan när vi kom vid typ 10 för att plugga när vi började kl 13 men det gjorde vi inte men vi hade ju kul ändå OFCCC
3. Hur lång är du? 170 står det i mitt pass iallafall men det var bara något jag sa, de mätte mig inte???  tänkte att 1 cm har jag väl växt sen mitt senaste pass 12 år gammal och cool
4. Vilken är den senaste filmen du sett? ehhhhhh minns inte riktigt ghost world kanske det var 
5. Vem ringde du senast? tranås tidningen för att fråga om de vill göra ett reportage om mitt och Fannys PA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow de har ej ringt tillbaka :/ 
6. Vem ringde dig senast? Maja 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Oki!" kul va ;) 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa deffi, har alltid haft svårt för att ringa pga vill inte bli rejected, men nu tycker jag inte det är jobbigt att ringa mina närmsta vänner iallafall! det tyckte jag jättelänge, vågade knappt ringa min familj // Mvh normal
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta som fan, 20 år i julaz 
10. När såg du senast din mamma? förut när jag hämtade mat 
11. Vilken ögonfärg har du? blåa som is för jag är en isdrottning hahaha skoja de är jättefina, igår frågade en tjej om det var mina riktiga ögon, det lät lite konstigt tyckte jag men jag fattade ju vad hon menade och jag ba JAAA omg de e d hon ba jättefina!!! jag ba tack du har perfekt hy fast det sa jag inte men tänkte det :/ om du läser detta så ur welcome!!! 
12. När vaknade du i dag? 8.23 för Maja ringde men sen sov jag till 9, hade en craaaaazy dröm, en del var att jag cyklade på en cykel med ett hjul som man tryckte på en knapp på för att åka och alla gick om mig, den var röd
13. Vilken är din favoritjulsång? ehhhhhhhh gud jag har ingen aning, JO en stjärna lyser så klar pga fina minnen*** dvs när jag var lucia i högstadiet sjöng jag den själv pga tjejer som var dryga ville sjunga den men då hade jag "FÖRTRÄDE" att välja låt så då tog jag den fast jag hade aldrig hört den ens 
14. Vilken är din favoritplats? mitt rum deffi om ingen STÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och den salen vi har engelska/svenska i på måndagar/onsdagar och då vill jag sitta längst bak till vänster det är bästa platsen EVER m.fl platser ex prag
15. Vilken plats föredrar du minst? att INTE sitta på den platsen på engelskan/svenskan, jag mår dåligt då på ricko och en gång satt en där och jag ba ://////////////// men kunde inte sätta mig bredvid pga awkward och söt??? hahahaha lol jag är 14 igen märks inte 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? inte i tranås iallafall!!! 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? samma som nu fast inte lika mkt, är ju kompis med mina spöken nu, men ja spöken och mörker och att dö när jag sover
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? hahaha igår när jag och Maja av okänd anledning (hahahaha NOT alltså kan inte säga här pga människor som finns irl) klickade oss in på en kommuns hemsida och klickade fram ett dokument som var liksom en infoblankett om deras nya "gårdskort" som skulle införas på deras två fritidsgårdar som fanns, anywayyzz så skrev vi om lite grejer och liksom tänkte ba mm kul att lämna dem i bibli vid skrivaren men sen kom vi på att de skulle försvinna 4 ever så vi tog med dem och liksom läste och sen slutade det med att vi gjorde en film på 10 min där vi låtsas att vi jobbar på dessa fritidsgårdar och har infomöte med kidsens föräldrar................. om någon är intresserad kan eventuellt denna film komma upp här i bloggy pga det skulle ta 24h att lägga upp på fejjy!!!!!!!
19. Hur stor är din säng? 105 cm på längden :///// hahaha lol nej på bredden, och det är en helt normal storlek
20. Har du stationär eller bärbar dator? en stationär jävel som är cool med blåa lights och shit, men ska få en lappytoppy i studentpresent pga bra betyg jag kommer få :):):):)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? just nu i wintertime sover jag med stickade knästrumpor och shorts och en långärmad tröja, ibland även i mina bitchpants som är ungefär samma modell som ed hardys tjejmysbyxor, jag önskar jag hade såna :/ att få sova i strass är ju THE DREAM
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st varav en har jag under mitt huvud och en sover jag ibland med mellan mina ben när jag sover på sidan pga mina ben gör ont? normalt antar jag
23. Hur många landskap har du bott i? eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ett?
24. Vilka städer har du bott i? tranås  
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? asså det beror ju på vad det är för årstid SÅKLART men min mormor har under mitt liv alltid velat att jag ska ha tofflor men jag har alltid vägrat så nu skäms jag lite för att jag alltid har det, jag känner mig defeated och det får mig att må dåligt
26. Är du social? asså jag vet inte??? fråga inte mig, jag kanske är med liksom människor mkt men jag vet inte om saker jag gör är liksom socialt accepterade??? asså jag vet inte 
27. Vilken är din favoritglass? någon siaglass med valnötter och bj's chocolate macadamia och helt vanlig mjukglass har jag börjat ÄLSKA nu asså fuck tänk er en stor mjukglass med färgströssel på eller helt vanlig vaniljglass med varm hjortronsylt på det är heaven
28. Vilken är din favoritefterrätt? asså jag gillar inte söta saker jättemycket, inte liksom efter jag har ätit mat iallafall för jag gillar ju mat mer, men jag gillar vit chokladmousse (min egen), cheesecake (MIN EGEN ingen annan) och glass liksom och brylépudding
29. Tycker du om kinamat? ja men kan inte äta för mycket om jag äter på kvällen för då kan jag inte sova pga för mkt salt hahaha asså jag är inte konstig!!!!!!!! men ja jag älskar kinamat, ex på det jag älskar: JORDNÖTSSÅS och biff m broccoli, pha naeng curry (????????????????????? vet ej hur det stavas e ju svensk ;)) och se zuan anka 
30. Tycker du om kaffe? ja med en liten skvättajävel mjölk i!!!!!!!!!!! gött 
31. Vad dricker du till frukost? ett glas vatten every day, ibland juice ibland te ibland kaffe ibland inget 
32. Sover du på någon särskild sida? på sidan typ jämt och ibland på rygg, det gjorde jag när jag var liten iallafall med händerna korsade över bröstet som en vampyr 
33. Kan du spela poker? nej?????? inte vad jag vet 
34. Tycker du om att mysa/kela? ja men jag hatar orden!!!!!!! någon i denna värld ska FAN vara glad för att ordet GOSA inte stod fy i helvetet det ordet ska DÖ 
35. Är du en beroendemänniska? ja eller nej eller ja jag vet inte?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? mm Bob Hope fyllde tydligen samma dag som mig minns jag en gång att pappa sa och jag sa vem är det? och han sa det är en komiker, han fyller 100 idag, det var alltså den dagen jag fyllde 10, och då låtsades jag TYP att jag visste vem det var pga lillgammal och normal och sen dog han typ 10 dagar senare :/ eller inte EXAKT 10 dagar för då hade han dött på Åsas födelsedag FATTA COOLT!!! RIP Bob Hope 
37. Vill du ha barn? inte vad jag känner nu men alla ba mm någon gång kmr du vilja det är de inte söta ;) jag ba nej de luktar och SLEMMAR (USCH!!!) och är liksom mjuka och går sönder tänker jag och jag vill inte förstöra någons liv genom att vara mig själv 
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och förstår typ tjeckiska och kan säga vad jag heter och att jag vill ha en jordgubbsglass på franska och en gång i tiden kunde jag säga fitta på persiska men det har jag glömt nu tyvärr, skulle antagligen bli aspoppis i skolan om jag visste det
39. Har du någonsin åkt ambulans? japp och en gång blev jag buren av en ambulansman och det var väl häftigt och 2 av gångerna har jag nästan dött och en gång var jag typ helt frisk, hade bara fått en burk marinerad vitlök i huvudet 
40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng pga är rädd för fiskar 
41. Vad spenderar du helst pengar på? helst och helst vet inte riktigt vad jag köper men mest går väl till kaffe i skolan för det är så dyrt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
42. Äger du dyrbara smycken? vet inte om de är så dyrbara egentligen men har några som är äkta guld iallafall like a true gangsta
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? kollar inte på tv ALLS typ
44. Kan du rulla med tungan? ja ;);););) hör ni det alla boys ;););););););;););;)
45. Vem är den roligaste människan du känner? mig själv såklart
46. Sover du med gosedjur? ............. nej haha skoja har ju min unicorn andreas fast sover oftast bara bredvid honom, så nära är vi ändå inte 
47. Vad har du för ringsignal? den som finns i iphone som låter som vinjetten till en tv-serie 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ja som jag använder också!!! så om jag nu skulle bli kallad för skelettet är det menat som en komplimang och det ska jag minnas 4ever 
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? MITT BLOD!!!!! skoja, ett nagellack
50. Flirtar du mycket? hahaha asså hur gör man?? är bara bra på att flirta utomlands för att få drinkar + kommer aldrig träffa dessa människor igen eventuellt så då är det mycket lättare
51. Kan du byta olja på bilen? va e en bil :/ skoja men nej absolut inte
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej har inget körkort och om jag hade skulle jag antagligen köra i 30 överallt så jag skulle nog få böter för att jag körde för sakta
53. Vilken var den senaste boken du läste? främlingen av albert camus och skrev sen en kickass bokanalys som fick min lärare att bli ännu mer kär i mig 
54. Läser du någon dagstidning? nej oftast inte 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej men mamma prenumererar på svenska dagbladet fast det inte är någon som läser den
56. Dansar du i bilen? ja även om det bara är jag som hör musiken
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lyssnar typ aldrig på radio!!!!!!!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? tankar om senaste PArepet i min loggbok 
59. När var du i kyrkan senast? när en klasskompis tvingade mig och Maja + Lucas + random människa minns ej namn att gå dit på en musikal
60. Är du lycklig? jag vet inte??????????? hur ska det kännas liksom 
Varsågoda för denna lista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas den har gjort er lyckliga, nu tänkte jag gå och sova även fast klockan bara är 21.00 ca för jag har inget att vara vaken för känner jag. Idag gick jag till apoteket och det gjorde jag förra onsdagen med så de som jobbar där undrar nog vad jag har för nice tvångstanke, anyways så köpte jag en ny tandborste idag fuck yeahhh niiiceeee. Godnatt nu all my flakes of joy and sparkle. 



































*jag som funderar på livet såklart***

4 kommentarer:

  1. damn gurl u look fine...obs jag har LÄST också.

    SvaraRadera
  2. tack så mkt!!! åååh schysst så du inte ba liksom är som mig när jag läser böcker = tittar bara på bilderna, om det inte finns några tar det ca 2 år för mig att läsa boken

    SvaraRadera
  3. Du är riktigt jävla vacker, tycker jag. Och jag läste NÄSTAN allt. :)

    SvaraRadera