6.1.12

já jsem pravý fena

Tjabby bloggy!!!! Jag har ingenting att skriva om här pga :////////////// vet inte??? Typ dåligt humör är jag på pga aaaaaaasdålig sömn de senaste nätterna förutom igår då jag somnade vid 9 och sov som ett jävla barn fuck yeah det var nice som fuck. Var och "shoppade""" (lol) i Jönköping igår och då köpte jag ett nytt skal till min phonie eftersom mitt lila fina med hotta boys på har blivit slitet och äckligt och alla vet ju att man ska va FRESH!!! Anywayzz så "pimpade" jag det (LOL dessa ord) för jag är så jävla bäst på allt, speciellt på att limma!!!
Såhär FRESH och cool och hot och NICE och bitchin blev det DÅ!!!:



































Jag har då alltså limmat på (stulen) spets på ett vitt skal!!!!!!!!!!!!! Med favvolimmet fastik!!!!! Så makes ganska mycket sense att jag somnade gött efter alla goa ångor i mitt rum, det var ju nagellackstorsdag igår. Det ser ni även på bilden, mina fab nailz, i favvonagellacket från AA (asså anonyma alkoholister XPP!!:P asså LOL skämt ok :/ jag är inte så tråkig I promizzzzeeee)
Ni kanske även la märke till mitt fucking amazing face och det kan vara pga min nya ansiktsrengöring + kräm jag köpte igår, men troligtvis inte eftersom jag alltid har varit beautiful.

In other news har jag i denna sista lovvecka av suckyness gjort dessa saker:
Kollat på de nya avsnitten av (ahhhh jobbigaste serienamnet att skriva!!!!!) Its always sunny in Philadelphia de var jätteroliga, PS nu i framtiden kommer jag skriva Philly när jag menar denna serie och om jag skriver philly med litet p menar jag pålägget alltså philadelphiaost eller CREAM CHEESE



































Har lunchat med Therese.



































Har spelat gitarr i en svart tröja så det krävde ju OFC en bild när jag kramar den omsorgsfullt och blundar, mitt motto 4 life: svart och svår 15 år



































Igår när vi var i Jönkis på rödan hittade jag nice salladsbestick!!!!! Köpte dem tyvärr inte, är inte just nu en salladsätare. Det roligaste EVER var att precci innan jag hittade dessa så hörde jag två människor av kön bryr mig inte prata och de sa såhär:
1: Men har inte du redan såna?
2: *håller i träsalladsbestick i normal storlek* Joo jag fick ju såna av *namn* men de var för stora så de ramlade ur skålen hela tiden...
1: Jaha
DÅ när jag hittade dessa tänkte jag detta: är dessa salladsbestick de hon fick som hon nu har lämnat till rödan??? ELLER om det inte var så borde hon inte köpa de här :// De är nog för stora. Jag skulle sååååå köpt dem så jag hade kunnat låtsas att jag var en liten människa som åt sallad!!! Liksom skära jättestora bitar och ha salladen i ett badkar eller nåt!!!!!!!!!!!

Avslutar detta inlägg med en gif jag gillar från världens bästa serie: 30 Rock!!!!!!!


Hejdå nu ska jag äta och lyssna på nice bitchcrunkmusic jag hittade på internet förut som har världens bästa namn:
Keke da Baddest Don Diva med albumet Who Da Baddest?
Fuck yeaahhhhh who da real bitch, godnatt y'all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar