2.1.12

v tomto roce jsme se všichni zemřít

Hejjjjjjjjjj kompisarna, nu har ännu ett nytt år börjat!!!! Vad kul det ska bli att leva sig igenom detta med hihi men sen tar det *förhoppningsvis* slut i december!!!!!!!!!!!!!! Jag har inlett detta år med att:
- Äta
- Kolla på serier
- Känna bögiga äckliga känslor man ba va e d
- Inget mer
- Jo jag lackade naglarna lite i brist på annat men inte enligt min torsdagsrutin utan tog bara nytt på det gamla jag hade hihi nu är dem naglar fyllda av dem glitter

Jahapp eftersom jag är på så fab humör pga div. sjukdom som aldrig vill försvinna (FINNS GUD ENS?? ne) och övrig SKIT i denna värld som jag kallar min tänkte jag skriva en liten årskrönika om mitt härliga år 2011!!!  Jag kommer utgå ifrån min blogg typ mest av allt eftersom detta år har jag ba förträngt så mycket jag bara kunnat hahaha!!???
Till det får ni en låt också som jag tycker beskriver månaden bra!!! Nu ska vi börja gå då på min crazy cool memory lane of 2011!!:

JANUARI!!!
Då hände detta:
- Jag hade fortfarande rosa hår fiiint winter princess fast sen färgade jag tillbaka till min vanliga färg för jag orkade inte mer pga. dyrt
- Det var kallt och jag gick in mina martens och hade skoskav

FEBRUARI!!!
Då hände detta:
- Jag och Maja åkte till Prag på alla hjärtans dag <3<3<3<3<3<3<3<3<3
- Började fika mer på wiener vilket nu har lett till div. rabatter och gratis tårtor!!! VÄÄÄRT
- Åsa och hela Lunnevad var utsatta för sockertjuvens tyranni, vad hände med det??

MARS!!!
Då hände detta:
- Var i Nice = det sög rövhora och jag ville dö 90% av tiden
- Dansade som en hora och sjöng som en gud (såklart) i Moulin Rouge Show-projektarbetet *like a staaarrr***
- Hade väldigt fint hår??
- Lyssnade mycket på Jeremy Messersmith och kände detta: ingenting speciellt alls förutom :/

APRIL!!!
Då hände detta:
- Jag åt vaktel första gången i mitt liv och det var jättesmå ben hahaha lol man ba äter jag eller, men det var gott
- Carpade diemet mkt och flanerade runt på stan i beautiful vårväder nice mf
- Firade påsk med mina komppizzzarrr och jag åt och sen sov och sen åt igen fan bästa dagen ever hade en krans på mig också
- Gick mycket på fest!!!!!!!! fuck yeah rockstar
- Åt mycket 20krsnudlar från thaian nice
- Var förvirrad mycket denna månad eller asså förvirringen ba började i april, den har ju inte tagit slut än hahaha eller jo kanske lite och NEJ det handlar inte om någon slags sexuell förvirring om vilket kön jag gillar så det behöver ni ju inte tro alla grabz som tänder på girl on girl action** (eller)

MAJ!!!
Då hände detta:
- Såhär var jag hela maj typ: :):):(:(:(:(:(:(:/:/:/:/:/:/:???????????????????????????????????
- FYLLDE 18!!!!!!!!!!!!!!!!!! KUL D VA fick en paradhatt i snäckor såklart som jag har velat ha hela mitt liv, är inte det vad alla flickor drömmer om??? Fick även en gigantiskt smörgåstårta när jag fyllde som jag levde på i typ 2 dagar eftersom jag äter så mkt räckte den tyvärr inte så länge men men vad gör man
- Jag och Therese försökte få fler vänner - misslyckades
- Upptäckte nya saker som jag tyckte var kul: läppstift och instagram
- Skrev en fucking HILARIOUS fotoredigeringsguide som förmodligen (och förhoppningsvis!!!) har berikat många liv
- Städade mitt rum en gång hahaha det var förmodligen senaste gången jag gjorde det.... nee väl
- Jag och Maja var på Popadelica och var fulla kl 1 och såg Little Marbles <3<3<3<3<3<3<3<3<3 Vad kul vi hade och Åsa var jättefull hahahaha fick nya kompizzar med

JUNI!!!
Då hände detta:
- Slutade skolan vad kul fast tråkigt eftersom så många jag hade så kul åt hela tvåan tog studenten :(:(:(
- Hängde i gapet och var bakis rätt ofta med Therese och "åt" frukost, vi drack den mest nice för frukosten var KISS skoja det var vatten/cola/varm folköl vi hittade i våra väskor hahahaha
- Lånade massa böcker på biblioteket som jag inte lämnade tillbaka på typ 4 månader haha??
- Råkade ha på min dator när det åskade så mitt nätverkskort gick sönder :):):):) kul jag trodde det var ett spöke som hade tagit sönder min dator typ aslänge men så FEL man kan ha va!!!
- Hade läppstiftsförfest med Therese och då hade vi bara 6 STYCKEN??? Hahaha jävla töntar
- Var på babar första gången in my life, den upplevelsen = blandade känslor mest av hat
- Hittade en ASÄCKLIG fiskjävel i en påse med frysta räkor och la då upp en bild i min blogg från google som har gett min blogg många besökare, tack mig själv
- Kollade på PR och blev kär i Blayne <3<3<3<3<3<3 love u 4 ever

JULI!!!
Då hände detta:
- Var i Prag
- Åt asmycket mat
- Köpte saker för 20 kr ex skor och sprit
- Tog ut min pärzzing och blev "normal" igen
- Kom hem och ba :):):):(:(:(:(::''''''''''((((((((???????????????? VARFÖR HATAR DU MIG EGENTLIGEN LIVET

AUGUSTI!!!
Då hände detta:
- Fikade på wiener typ varje dag fuck yeah the life of rikskuponger
- Började skolan och det var ju kul.................................. lr ja det var det faktiskt men inte det att ha lektioner eller jo vissa lektioner men mest att dricka kaffe i kafeterian och se svår ut var kul
- Började vara med på idrotten och höjde mig till IG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Var på BIZ första gången och tyckte det var astråkigt men nu känner jag bara att vad fan ska man göra liksom det kommer ju aldrig bli bättre
- Hade Carriebulle ganska ofta för lets face it we R soultwinz
- Började kolla på 30 Rock <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
- Började internetdejta på happypancake med Therese och det har varit spännande och roligt, ex. blev vi båda erbjudna 500 kr eller en fin HTC av en kille i Tranås (som vi fortfarande inte vet vem det är ::/:/:/:/:/:/) om vi gav honom ett handjobb
- Var på efterfest mycket med Therese

SEPTEMBER!!!
Då hände detta:
- Hade torra ögonlock och fick en stark jävla salva utskriven för det och fick även veta att det är en kronisk åkomma vad kul, happy day var det hihihihihihhihihihihihi jag förstår nu varför jag är ensam
- Bloggade om mina läppstift my babys <333 Då hade jag 10 st LOL 2 little
- Hade glittriga naglar nice fuck yeah precis som nu så jävla fint det är, det var jättetjockt det nagellacket pga typ 7 lager så kunde skala av det vad kul
- Pallade 30 kg äpplen och gjorde paj typ varje dag
- Gick på efterfest här med också med Therese
- Tänkte lägga ner min blogg pga hor
- Började jobba på mistat för att få pengar till Berlin!!!!!

OKTOBER!!!
Då hände detta:
- Åkte till Berlin med Maja och Therese och gick på halloweenfest med massa HOMOSAR!!!! och handlade på netto ofc
- Färgade rosa toppar i mitt hår pga tristess och fint??? Och för att jag tänkte att mitt liv kanske skulle ändras lite då men det gjorde det ju såklart inte
- Tog fram min beloved unicorn och har nu honom i min säng pga denna ensamhet igen
- Hade föreställning med Bouncers som vi jobbat med i typ 2 år hahahahaha

NOVEMBER!!!
Då hände detta:
- Gick till parken första gången in my life på halloweenfestgrej och VANN INTE??? Jävla horor hatar er alla vet att jag var bäst såklart för det är jag ju :):):)
- Tog min psychobitchness till en ny nivå som inte ännu har försvunnit hihihihihihihi
- Skrev för mycket dikter med rim
- Förlorade ett av mina läppstift :::::::::: *story of my life* (detta är inte månadslåten ville ba säga detta)

DECEMBER!!!
Då hände detta:
- Gjorde en fucking amazing PP-presentation i engelskan för jag är en jävla vinnare
- Minns typ inte vad jag gjort detta månad??????????????
- Har varit sjuk
- Har jobbat för lite PA
- Har fått/köpt typ 10 nya läppstift för jag inte har något liv
- Har stalkat utan särskild framgång
- Klippte lugg igår på nyårsafton pga ingen anledning hade väl tråkigt och sånt och var nöjd och sen inte men nu är jag det
- Firade nyår med Åsa och Therese men inte Maja för hon var sjuk och nu kanske hon har lunginflammation :(:(:( *tänker på dajj my princess***
- Kom in på statt 4 free cuz' I be rollin dat way

IN CONCLUSION har detta år varit inte jättekul och det är skönt att det är över men det finns ju självklart ingen garanti om att detta år kommer bli bättre!!!!!!!!! Det känns skönt att veta.



































Så med denna bild på mig när jag ser ut som JB och hans inspirerande ord han skrev nyss på faccy:
"2012 is going to be a great year. #BELIEVE"
säger jag välkommen 2012 och får en bitchslap direkt. Tack så mycket alla som har medverkat till att göra det senaste året till inte jättebra, ni är verkligen värda att få finnas!!! Hihihihihihi så godnatt nu my buckets of sunshine, vill att mitt kommande år ska vara såhär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar