12.1.12

můj Top 5 #4

PGA att jag inte har något speciellt att blogga om ATM plus att det dessutom var längesen jag skrev en top5-lista till er så SMÄLLER JAG TVÅ FLUGOR I EN SMÄLL!!!! WOW!!!!!!!!!! Temat denna gång är, som tidigare sagt: mina drömmar!!! Maja och mina övriga kompisar (dvs två st till fast framförallt Maja) vill inte ens höra vad jag har drömt oftast för att det brukar vara så konstiga saker, så då får jag väl dela med mig av det här DÅ!!! VARNING BARA nu då att detta kan bli ganska långt PGA vet inte hur mycket jag kommer skriva liksom, men ska ju OFC vara så detaljerad som jag kan eftersom mina drömmar är så. Kan ju inte ljuga för er???? Damn biatch, okej, nu börjar jag detta bitchin inlägg då. Dessa drömmar jag skriver om är både såna jag haft nyligen och såna som jag haft hela mitt liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs och njut. (först kommer en cool effekt ba för att skapa någon slags liksom inte bara text....................... u r welcome)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mina Top 5: Drömmar jag haft i mitt liv.


5: Detta är en dröm jag haft jääääääättemånga gånger i mitt liv. Det är såhär va, den börjar med att jag och min klasskompis Ida som jag var kompis med när jag var liten alltså ca 9 år, så gamla är i vi denna dröm också, är i Hubbarp vid den gympasalen som finns där. Och för er som inte bor i Tranås och läser min blogg (ca 1 människa) är det en helt vanlig typ gympasal liksom stort hus där man har tråkigt. Anywayyzz, så har vi klättrat upp högst upp till de små fönstrena som är högst upp och det är natt btw, och så liksom sitter vi där och tittar in. Inne i gympasalen är det asmycket monster som har typ något slags möte?????????? I dunno what iallafall så får de syn på oss och ba fuckkyyyy. Då ba glider vi ner som ninjor på våra rep och springer fort som fan hem till mig och är jagade och paniken ba !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen gömmer vi oss i mitt kök under bordet och då går allt i slow motion och det blir liksom ett lila filter (I wish att det var blått för då hade det vart som CSI <3<3<3<3<3<3<3 wow) över allt och vi ba sitter under bordet och ba :O och monstrena kravlar sig in överallt man ba ??? hur då och sen vaknar jag. Denna har jag drömt liksom OFTA sen jag var typ 9 och nu är jag inte rädd längre hihi tänker typ att jag och monstrena är kompisar nu och ba hallå vad gör ni??? my buddiezzz sluta jaga majjjjjj

4: Mm okej denna dröm drömde jag ganska nyligen!!! Jag är i skolan och ska ha typ en redovisning i någon kurs och redovisningen är en film typ om mitt liv och om mig själv. Sen när typ halva filmen har spelats så ba 2 much 2 handle för mig tydligen så jag börjar gråta asmycket och springer ut och ba :'''''''(((( Senare iallafall samma dag så sitter jag i kaffy in sch00L och chillar, dricker kaffe whatever liksom story of my life. Sen iallafall så ska jag gå till min lektion och ba ahh nej är jag sen, det är tisdag i drömmen btw och jag ska till min fysiska teaterlektion. Så går jag till den och klassrummet ligger längst bort i ett typ garage som är underground, wow, kallt och luktar jord typ. Då iallafall har en kille i min skola som jag tkr e söt följt efter mig och såhär är vår dialog:
Han: Ehhh Annelie du har inte språk nu va?
Jag: Nej, jag har en annan lektion nu (ps här är jag ledsen typ tearzz och allt snurrar på ett jobbigt sätt???)
Han: Okej, för jag har inte spanska nu iallafall så du vet
Jag: Okej
Sen typ går jag in i klassrummet och så ba säger jag, oj är jag lite sen? Börjar vi inte *en tid ca 11 kanske*??? Min lärare ba är arg och besviken och säger till majj nej vi börjar vid 9, och nu hart vi slutat! Du är så omotiverad nu för tiden Annelie och jag klarar inte av det, du behöver inte komma tillbaka. Sen gick hon. Jag ba *cryyyy my eyes out* och sen gick jag och söta killen iväg och blev fulla. Det var en fin dröm!!!!!!! Fast också ångest ba vad vill mitt undermedvetna säga med detta......................

3: Dröm numero thrreeee är har jag haft typ några gånger asså ganska ofta? OK den är såhär: att jag går in i vårt skafferi typ hemma som är litet och kallt och så hittar jag typ ett hål i väggen och ba jaha ok, går in där. Kallt och brunt och mörkt och luktar spindelnät typ, jag känner detta: ångest och går upp för en aslång smal trappa typ. Sen kommer jag ut till en lång korridor som är liksom vit fast det är mörkt och ba jaha, ganska varmt är det. Sen går jag och tittar in i ett rum som hade öppen dörr. Där inne, i detta rum som är fucking endless, så ba är det massa sängar och barn i dem som har täcken som är blå/vitrandiga. Så där kikar jag in och ba jaha sen går jag vidare och kommer in i ett annat rum. DÄR inne är det som en stor hoppborg, och om ni FATTAR när jag säger VINTAGE (??????????? makes no sense) men den är liksom som om det fanns hoppborgar på typ 1800talet, alltså typ gjord i stora bruna skinnbitar. Där hoppar jag runt och leker med de barnen som inte sover och så skickar vi brev till varandra när vi är i hoppborgen. Sen går jag tillbaka in i smala trapphålet men vill typ inye gå in för det = ångest??? Jobbigt JU

2: Hahaha denna dröm är crazy, har haft den en gång. Jag och Therese var på ett systembolag i stockholm och det var jättestort och kassorna låg precis liksom som det ser ut i stora köpcenter när man går ner liksom till undergroundgaraget??? Där låg kassorna och så gick man ut och det var vita stora golvplattor och stora asså asstora fönster längs hela väggen och grönt ljus. Anywayyzz så skulle det tydligen vara fest sen på ett ANNAT systembolag i stockholm så då gick vi dit och HELA tranås var där. Och det var jättestort, typ som åhlenshuset i sthlm. Där inne fick man ta dricka lite som man ville och det var massa trappor överallt, också där allt i vita plattor men där var det lila ljus. MM sen efter ett tag av att gå runt på denna systemetfest och ba jaha detta var ju konstigt så började massa folk mest DUDES då ba hoppa runt och göra kullerbyttor i alla trappor??? Och sen efter ett tag hade de knivar???????? Slut

1: Okok grand finale nu då, denna dröm HATAR Maja asmycket. Har drömt denna typ ganska många gånger in my life??? Jag jobbar på en båt i denna dröm som är titanic fast det är inte det. Och alla där har typ 1700talskläder på sig. Det är jag och 3 till som jobbar där och vårt liksom "kontor" är mitt i båten och är gjort av glas fast ingen kan se in. Efter ett tag blir det stress på båten av någon anledning och jag springer runt och skriker: VAD HETER HAMLETS MAMMA???? VAD HETER HON???????????????? Då svarar en man i en trappa som har en liksom turkos dräkt på sajj: Hon heter Birgitta ju. Sen springer jag iväg och går in i "kontoret". Då har alla passagerare på båten börjat gå upp och ner. Sen PANIK och ba båten sjunker och alla glider runt där inne precis som i slutscenen av titanic när de är ute på däck och sånt dära, det jag alltid spolade fram till när jag var liten pga tråkigt i början *mvh normal vill se människor dö* Sen står jag där inne och ser vatten fylla upp båten och det blir mer och mer och det lutar asmkt men det är tyst ändå och sen krossas glaset och vatten forsar in (inte heller olikt titanic när kaptenen dör so sad love him) och jag är inte rädd.

JAHA där har vi alla fått nåt kul att analysera över mitt psyke lite!!!!!!!!!!!!!! I övrigt brukar jag drömma att jag tappar alla mina tänder och det händer antingen när jag är i ett litet badrum som inte är mitt eget över ett handfat eller när jag går runt i stoeryd och det är sommar. Även att jag drunknar med båtar drömmer jag ofta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sköj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Här är en nice skylt jag önskar mig som Kendal i KuK som jag har förkortat det (alltså keeping up with the kardashians vad annars hahaha så kul det är) har!!!!!!!!!!!!! I 19års present vill jag ha den! Tack på förhand my unicornzzz nu ska jag försöka sova så skönt det ska bli, imorgon kommer nytt 30 Rock och jag längtar så jävla mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar