1.3.11

úterý

Nu kommer en del CRAZY bilder från gårdagen.
Det hände nämligen en grej som var, att när Majas mamma skjutsade hem oss från henne till mig så gick vi ur bilen som vanligt, inget konstigt. Sen märker Maja när vi är i altantrappan att hennes trådrulle är otroligt spänd, så hon säger; jag måste nog ha tappat den långt nere i nere. Så hon går ner till gatan och kollar. Då har hon tappat den i bilen så Majas mamma hade kört ungefär halva gatan med tråd som bara rullades ut och spändes. Så halva norrlandsgatan var täckt i tråd. Vi skrattade SÅ länge.

Spänd tråd.

Lång väg av tråd.

Asmycket tråd.

En trådtuss som vi döpte till Super Cute.

































































































































Efter SUPERKULhändelsen gick vi och fikade med Therese och Åsa. Jag åt en s.k. räkbomb.

Det fanns ett hål verkligen längst ut på mitt bälte, jag tänkte: vem är såhär tjock? 

































Sen gick vi hem till oss och chillade, skvallrade och Maja sov här. Jag hade på mig en superhot Hootersinspirerad pyjamas.

6 kommentarer:

  1. JAHA VAR INTE JAG MED KANSKE????? NÄHÄNÄ :'(

    SvaraRadera
  2. men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah sluta vara som jobbiga människor

    SvaraRadera
  3. ja, just det. jag glömde, jag är ju redan det, fuck you

    SvaraRadera
  4. men GUH NÅGON KUNDE JU DÖTT AV DEN DÄR TRÅDEN!!!!

    SvaraRadera
  5. JAAAAAA ELLER HUR! tur att vi tog bort den innan olyckan skedde

    SvaraRadera