14.10.11

Ahoj, jmenuji se Annelie a volám z marketingu firmy, výzkumná a vývojová jmenoval Mistat AB

Hej hej bloggylitish här har jag inte hÄNGT på ett tag!!! GRABBAR OCH TEJER JAG HAR JU ETT JOBB NU!!! Fan vad roligt det är. Rubriken är det jag säger varje gång jag ringer någon och låter som en jävla TÖNT som är JÄTTEGLAD!!!!!! Vilket jag såklart inte är. Jag har alltså inte hunnit blogga PGA att jag åker till Österbymo och jobbar tre gånger i veckan, fuckkkkkkkkkkkkkkkk kul de Ä!!
Anywhoooo så har jag lite SKÖJ bilder som sträcker sig från datumet 30 september till idag.

************************************VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG****************************************************


























Fick en liten hund av Calle som är värd säkert 1000 kronor iallafall, det sa han, och den är vakthund till min läppstiftsnecessär och han har inget namn, än så länge har jag kallat honom för hund eller vaktishundisen.
Har hört att variation är bra. Fast idag döpte jag honom till Boss eller Rex har inte bestämt mig, men jag gillar Boss mer för det är liksom som att han är BOSS ÖVER LÄPPSTIFTEN \m/ fuckkkk yeah


































Fikade med Thereso på wiener och åt wienerbread innan vi åkte på fest i Wien!! SKOJA i Linköping hehe............


































Fick låna någon sån där LÄPPFÖRSTORINGSLÄPPGLANS (WOW skönhetsprodukter = wow) som förstorar läppar OSV och här visar jag att det fungerade bra. Fick ändå inte hångla det var ju konstigt men det var ju bara för att mitt "ragg" var DUM I HUVUDET!!!!!!! HATAR DIG!!!!!!!!!!! Fast du hade fin jacka så det är lite lugnt. Kram


































När vi kom till Linky gick vi till systemis för det var öppet fortfarande och vi tänkte fan vad kul att bli lite full ändå!!!! Såg jättemånga snygga grabbs med mörkt resp. ljust hår och allt därimellan sådär som människor har och det var fint OSV. Jag satt utanför såklarre och spelade Temple Run!!!!!!! Bästa appen.
Sen gick vi till någon utställning och det var jättevarmt. Efter det gick jag och Therese bakom någon bil eller nåt sånt och poundade två älgöl så jävla gott det var........ *NOT* Ehhhhhh sen gick vi till något annat galleri eller något där ett band som heter VED spelade och de var bra osv!!!


























Här e Theresi utanför toaletti!!!!! Dörren är en projicering, gay + pretto tkr ja


























Här e ja o Therro när vi dricker öl på toan som 14 åringar!!!!!!!! Detta var under VEDkonserten när jag då fick ett "RAGG" men det var ju fan förgäves.


































Gick genom en kyrkogård och drack öl med alla vampzzz!!! \m//////

































Kom till FESTEN** som vi skulle på och det var i något slags gammal warehouse (JA coolare att skriva på engelska såklart) och det ba hängde neonfärgad tyll överallt och ljusshower hit och dit och män i kaftan i baren där man kunde köpa eko-öl såklarre!!!! KÄNDES SOM ATT VARA I BROOKLYN!!! BA var är Blair och Chuck och Vanessa och Dan och Jenny??? Fast Jenny behöver inte vara med för henne hatar vi och inte Vanessa heller. Ingen annan heller, bara Blair och Chuck egentligen. Och Dorota såklart.
Motiveringar varför de andra karaktärerna inte får komma *EVENTUELLA SPOILERS FÖR ALLA MONGON SOM INTE SETT ALLT SOM KOMMIT*:
Dan: Han är tråkig och ljuger om varför han vill umgås med the upper east side kidzz!!!!!!
Vanessa: Hon är en fitta, tycker att det räcker som motivation
Jenny: --------------------------| |--------------------------------- x1000 + äcklig
Serena: Hon pratar konstigt och har för ofta stövlar på sig
Rufus: LAM
Eric: HAN E JU BÖG!!!! Skoja inte därför han inte får komma, han får inte komma för han hade så jävla fula frostade toppar i säsong ett
Lily: Hon har för mycket vita kläder = skulle lysa i ljuset = ögonsmärtor uppstår
Damien: Han skulle ba sälja allt knark jättedyrt och ingen skulle ha råd med det, NO THANX!!
Ben: VEM ÄR DU???????? VAD FAN VILL DU ASSÅ FÖRSVINN DU HAR INTE BIDRAGIT ALLS TILL SERIEN
Hon som Hilary Duff spelar: Nej bara nej du är inte cool bara för att Tyra Banks spelar din mentor + du är en fitta
Övriga människor som KANSKE skulle kunna få komma är:
Agnes: Hon hatar Jenny = BRA
Serenas pappa: ENDAST för att han är en Baldwin IRL och han säkert vet massa kul om Alec Baldwin (ehhhhhhhhhh det är hans bror??? KLART HAN VET), fast då får han inte vara rollen som Serenas pappa på festen utan han måste vara sig själv.


































Fick en hot + modern + cool + fashion sjal av en grabb och då höjdes min status ASMYCKET OCH JAG FICK MASSA RAGG!!!!!! *not* alltså... Dåligt.


































Sen åkte vi la HEM från festen dagen efter och Therese spydde på toaletten på Espresso House och jag klappade henne som om hon var mitt eget barn. På måndagen efter var det inspark för nya estetettorna och jag var en människa som dyrkade Satan, det syns ju tydligt på denna bild. Hade en särk och capen har jag sytt själv (OBS INTE HELA jag klippte en öppning + fållade och sydde en ny luva LOL hur ambitiös tror ni att jag är...................))))))) WOW säger jag bara!!! Barnen var rädda osv det var kul, elden slocknade eftersom jag fick sköta brasan och jag aldrig har gjort det = bra jobbat!!!


































Sen tog jag inga bildisar på typ en vecka, fast jo med min analogis men de kommer L8R ALLIG8R!!
Här är Tosso som queen of darkness på lekis eller vad fan leksaksaffären i Tranås heter!!!????




































Sen gick vi till Thaian och åt buffé i typ en tid och jag åt jättemycket och drack FRUKTSODA!!!! Mycket underskattad läsk, fyfan vad gott att dricka det nu!!! Man kanske skulle springa till Coop eller INTE för det orkar jag fan inte jag ska chilla nu och blogga!!!
Här är iallafall jag i min nya lackjacka som jag köpte på trejdejra för 30 kr!!! Läppstiftet är Åsas från någon kinaaffär, det kostade 10 kr. Jag kostar 20 kr. Oftast.




























Jag + vänner, vi är coolare än vi verkar. Oftast eller va eller+??


































Jag som skallig bebis med konstigt tydliga ögonbryn + läppstift och Åsa som whatever!!??


































Samma dag som thaiandagen = skulle på fest = var hungriga på förfesten = beställde två pizzor med det konstigaste samtal EVARRRR = det var en pizza med extra allt och en till sån med pommes också = åt allt det i två timmar = blev jättemätta = orkade inte åka på fest = satt och kom på ursäkter till att inte åka = åkte inte = therese och jag gick till mayan = tråkigt = såg inga snygga killar eller en kanske men asså VAD FAN han var ju långt bort = gick hem till mig och stalkade på internet = tosso åkte hem = jag somnade. Härlig helg av mat!!


































Hittade mina snygga najs och coola pyjamasbyxor från när jag var typ 13 = passar fortfarande förutom att de är lite TIGHTA över ASSET men vad gör man när man är SNYGG!!! Jag blev ju (om fucking möjligt) bara ännu snyggare i dessa byxor.
Outfit: T-shirt - vintage, Byxor - Hello Kitty for H&M ca -05


































IGÅR var sista dagen jag jobbade denna vecka, det firade jag i onsdags i skolan med att sätta på fina och coola klistermärken på min mobil som jag fått av Lucas!!! Alltså klistermärkena har jag fått av Lucas inte telefonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är egentligen såklart TEAM EDWARD men har Jacob också där på för att liksom ha tre coola dudes på phonen!! Nu ser det ut som att det står RATS men det gör det inte hahaha det står STAR för det är ju jag.

Nu ska jag göra nåt ex: tvätta bort smink och kul saker, lyssna på JB, sen blogga mer, kramkram alla babyzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar