2.10.11

neděle zábavy

Jahapp denna söndag har man varit produktiv!!!
- Sov till 11 och kollade på fångarna på fortet tills jag kom på att jag hade saker att göra så jag fick aldrig veta hur mycket pengar BouncE samlade in!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Glömde att jag skulle dansa och hann inte det 2 bad
- Duschade och hade på min en ganska ful klänning och sen bytte jag
- Skrev rubriken till min svenskauppsats och inget mer
- Åt ägg och korv som en MAN SOM TRÄNAR!!!!!! PROTEIN BITCHES
- Åkte till Österbymo och jobbade 5h det var askul NOT**
- Åkte hem från Österbymo och lyssnade på "Verkligheten i P3" och det handlade om en tjej vars blogg hade tagits bort från blogger och hon var arg på Google och det var ju TRÅKIGT för henne men vem FAN bryr sig skapa en ny??? Hon hade tre läsare eftersom hon hade en privat blogg. Det var jätteroligt att lyssna på för det verkade som en parodi av det programmet. Han som berättade om den hjärtskärande händelsen (damn grät nästan) var JÄTTEROLIG och sa jeemail och BTW efter något som var kul, skrattade MKT!!
- Blev rädd om min blogg var borta, sen brydde jag mig inte mycket och så var den här, safe and sound
- Kopplar NU av med att äta bulldeg och lyssna på JB såklarre

Jag ba YOU SMILE I SMILE**
VARFÖR??
JO för att imorgon kommer nya avsnittet av DEXTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska sova nu en stund godnatt alla vänner + de 5 personerna jag hatar mest fast ni får hellre ha en dålig natt såklart, önskar er inget mer än helvete i eran vardag och såklart helvete efter livet om det nu finns ett sådant. ELLER så önskar jag er himlen så ni bara får umgås med jobbiga kristna människor och jehovas vittnen eller mormoner eller vilka det nu är som får komma till himlen i en evighet så jag kan få festa med djävulen själv. För INGEN vill ha er på fest i helvetet med era korta jävla klänningar och fula frisyrer och låtsasleenden och töntiga dance moves eller gnälliga röster eller ord som ni inte menar.
I motsats till the words of JB: I will never let you go.



































































Här e Jesus av Botero!!!!! Fick den av Åsis när hon var i Prag!!!!!!! Schyrrigt asså

1 kommentar: