27.10.11

zítra

Tjabba bloggylito!!! Imorgon åker jag och mina väninnor till Berlin alltså, SKÖJ!!!
Har stekt 7 kg kött som jag ska ha som matsäck, det ska bli gött. Jaha jag har väl inget mer att säga såhär spontant, jag har färgat håret!!! Igår hade jag så brutalt tråkigt för mitt humör just nu är ????!!!!!!:)):((+??=!???!!
Så jag är lite sådär stabil (?????? e ja psykisk sjuk lr skoja (LR)) NU så jag har under denna askonstiga period upplevt känsloblandningen att vara ledsen OCH hyperaktiv???????????????? Det var en konstig upplevelse.
IALLAFALL så hade jag tråkigt igår och ba vart är livet påväg ingenstans eller, så då efter delvis övertalning av Tosso som gärna ville att jag skulle färga mina toppar rosa och delvis brist på annat att göra så gjorde jag det!!!
Ungefär samma tid som jag färgade hela rosa för ett år sen lol vad vill jag.................


































Här är jag alla kompisar!!! Fierce like a bawwwwwsssssssssss
Nu ska jag gå och packa ner min mat och sånt där sköj, det i sig kommer ju ta ca 100 år eftersom jag ska ha med mig tre tusen kilo mat eftersom jag äter så mycket eftersom jag är en man egentligen.
Jaha det här var ju ett jätteroligt blogginlägg, jag är bara lite knäpp just nu och stressad osv över antal saker!!!
Jag kommer SÅKLART blogga i Berlin om någon bryr sig (Alice gör det iallafall tack så mycket) och då har jag säkert sköjjjjjj saker att skriva om. Dem historier. Dem spännande historier. Dem Berlin.

Såhär avslutningsvis vill jag bara säga tack till alla som läser min blogg, vad ni tycker om den bryr jag mig inte om, det känns bara tryggt att iallafall några ögon där ute i internetvärlden väljer att ibland vila på den text jag framkallat. Tack för att ni finns och framförallt tack för att JAG finns. Eller finns jag? Dem existensfunderingar.

Här får ni min spottylisty som jag gjort till Berlin!!!!!!!!!!!!!!!!! Hejdå jävla slynor


































HÄR är för övrigt en bild ni får av mig på mat jag lagade och åt och dryck jag drack och pudding jag åt också en dag!!! Det har inte varit så många bilder på vad jag ätit nu på länge så tänkte att jahapp någon kanske vill VETA!!!!!!!!

Hejdå nu DÅ

1 kommentar: