29.10.11

Berlinis pt. 1

tJABBA alla kompisar!!! Nu är jag och mina två väninnor i Berlin, det är såklart Maja och Therese som är här med mig. Jag tänkte att istället för att skriva ett AAAAASLÅNGT inlägg om gårdagen tänkte jag skriva en DIKT för allt blir så mycket roligare med RIM!!!! JA jag vet dikter måste inte rimma men om de inte gör det är de dåliga som fan.

Här börjar dikten: I Berlin är man inte särskilt fin

Efter gata upp och gata ner
vandrarhemmet vi äntligen ser.
Receptionisten var väldigt snäll,
dock ser vandrarhemmet ut som en bordell.
Istället för att vila
till Studio 54 vi började ila,
men fel vi gick och kom dit pundare satt och sila'.
Iväg på gatan vi gick,
och en uppenbarelse vi fick!
Det var absolut ingen gata full med fula kor,
detta var gatan överflödande med hor!!!
För tio euro vi på bröst ville klämma,
men för många grabbar på hororna slemma.
Vidare vi gick in i ett tält,
vi betalade inte för drinkarna, snällt.
Vi var ledsna och hittade ingen klubb, buhu
istället gick vi förbi ett grabbgäng som till oss skrek fuck you!
Det visade sig att de var från vårt kära svea rike,
de skulle ta med oss till en klubb som var utan dess like!
Efter en lång gång och en stund i taxi,
så var det fan daxi.
De betalade inträde, och ville betala vårt med.
Men vi tänkte, nae, fuck de!
De ville vi skulle följa med till hotellet,
men vi sa att vi ringer er istället.
Nummer av Tom Cruise vi tog,
och sen fort som fan vi bara drog.
De bad oss att lova att vi skulle ringa,
men i deras telefon det aldrig kommer plinga!
Väl hemma var klockan någonting i fyra,
Maja däckade direkt men Annelie och Therese låg vakna och yra.

(Creds till Maja och Therese också för denna fantastiska groupeffort vi gjorde nu för att skapa LAUGHTER!!!!!)

DUXrRb on Make A Gif, Animated Gifs


Nu ska vi snart på Halloweenfest fyfan vad SKÖJ VA!!! Älskar att klä ut mig så jävla mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar