15.10.11

dobrou noc sráči

Jahapp det blev ett TILL inlägg såklart grabbar och tjejer ville bara SÄGA GODNATT och blogga så mycket jag kan när tid finns!!!!!!!!!! Så här med fyra låtar jag gillar ur min CHILL och myslista (??? gay vad fan är jag, gjord av sockervadd eller) säger jag och Andreas godnatt till alla friends!!!









how to make gif

I natt får min unicorn ersätta Åsa som nu har sovit med mig alla nätter hon vart hemma sen Davve åkte på turné = ca varje natt i en månad förutom en natt när vi hade bråkat innan!!!!! Och jag var arg och drog ut mitt handtag som ett litet barn så ingen kan komma in på mitt rum, JAG GÖR SÅNT!!!!!! Men låt er inte avskräckas grabbar, jag är jättebra på MASSA andra saker ex. laga mat och prata olika dialekter och ha konstiga drömmar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar