23.10.11

je čas na cestování!!!!!!!!!

Jahapp denna helg har jag ju gjort det jag skulle *NOT* Ett bra exempel på det var att jag och Therese gick till Babar med Dzejna och Alexandra fast vi inte skulle gå ut den kvällen fan va kul vi hade va!!!
Bra + dåligt kom utav detta beslut, så likgiltig är väl ordet jag söker för att beskriva min känsla över fredagen eller nåt asså jag är så trött. Har sovit typ hela igår och halva idag, men det var kul! Drömde nåt knäppt men minns inte vad.
Iallafall, åter till vad jag ska och borde ha gjort denna helg:
- DANSAT för fan jävla slyna du kan ju inte göra någonting rätt!!! TA TAG I DITT LIV
- STÄDA men det ska jag göra idag *lite*
- DUSCHA ??? är så jävla äcklig hahahaha mensmens vad gör man när man har varit på fest/ätit chips en hel dag
- SY EN KLÄNNING eller alltså sy på spets på en kjol och sen e ja färdi!!** Kan ju kolla på PR och drömma om att vara tillsammans med Blayne igen <33 Hihi vi skulle vara så fina ihop, ingen skulle tycka att det var konstigt att båda var blonda
- PACKA!!!!!!! Det ska jag göra idag och inför detta, eftersom jag är en rutinmänniska och behöver mönster att följa (är INTE jättespontan av mig), måste jag även göra en packlista!!! Jag älskar packlistor och gör alltid dem, antingen skriver jag ner dem eller så gör sparar jag dem i min hjärna och ibland skriver jag ner dem och gömmer dem för att ingen ska veta om detta för att jag skäms lite när jag skriver packlistor över att vara borta hos en kompis en natt.

SÅ mina kära vänner, här får ni ta del av min packlista inför BERLIN 2011!!!! ROCKA PÅ MOTHERFUCKASSZZzz
























******************************** PACKLISTA BERLIN 2011 ********************************

- Svarta jeans som är jättetighta som jag nu har töjt ut i 2 veckor så de är lite sköna iallafall!!!
- Vit polotröja för det är coolt och man ser svår ut = så Berlin
- Skjorta som är fin och lite krämig vit, för lite fin ska man vara
- Skjorta som är blå med prickar och fint och nice för den är fin
- Spetsklänning som är guldig
- Spetsklänning som är svart och vit och jätteskön
- Byxdress som är rutig och visar hur hot ass jag har
- Kofta som är varm nr 1
- Kofta som är varm nr 2
- Klackskor som är sköna
- Jacka som är stor + varm
- Skor som är sköna najs
- Väska som är fin + saker i den ex. pengar, mobil, knark
- Min coola inte ännu existerande halloweenkostym
- Diverse smink + skönhetsprodukter, ex. balsam, ögonbrynssaker (DÖR utan dem OmG**) och knark
- Nagellack så jag kan fylla på!!!!!! Ska rocka mitt gröna Liza Minnelli-nagellack för det är fint + cabaret = tyskland = bra skit
- Eventuellt någon typ av snaxxxxx för det behövs alltid
- Diverse saker i spets ex. trosor, mitt sexy nattlinne (;)) och en topp som e fin hihi (min halloweenkostym ingår även i denna punk)
- Strumpor som är vanliga och varma
- Tofflor för det är skönt
Inget mer tror jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Detta borde väl inte väga mer än 30 kg??? Ne väl

NU ska jag sy klänning, kanske äta kött först, kramskram friends

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar