28.12.11

veselé vánoce trochu pozdě

God jul får man väl säga då till er alla, 3 dagar "för sent"..... Hehhehe jaha jag har haft en GO juljävel, har ätit mycket mat såklart och gjort allt annat som man brukar. Nytt för i år: gå ut på juldagen!!! WOW!!!!!! Har inte riktigt nåt att säga om det liksom, det var kul odä hehe mm... Nu kan ni få se vad jag fick i julklapp!!! JIPPIE!!!!!



































#1: Jag och Åsa fick som vanligt plastdoftande tofflor av vår mormor!!! Som kostar 20 kr!!!!!! Egentligen fick jag de som Åsa har, vilket är rosa fleecetofflor formade som träskor med "HOLLAND" och en väderkvarn broderat på, men jag kan ju abso-luuuuuut inte låta någon annan gå runt i rainbowtofflor?? NO WAY!!! De är mina nu fuck yeah.



































Detta e ja och Åsy underifrån, fina va???



































Åsas snygga efter-julfirandet-nu-ska-vi-bara-äta-ännu-mer-outfit!!!



































Julklapp #2: Min alldeles egna LILA (ofc) lunchlåda fick jag av Maja, den är även s.k. "pimpad" med fina ord som beskriver mig jättebra. Ex. Queen osv.



































Julklapp #3:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bästa EVARRRRr den fick jag av Åsa, pure lycka där azz, nu har jag nåt att göra detta lov iallafall utöver att äta och kolla på serier (jag är inte ensam??? vad menar ni)



































Jag och Justin <3<3<3<3<3<3<3 Två julklappar i en liksom, omslaget är en affisch!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!



























Julklapp #4: Ett julkort från Åsa!!!!!!!!!!!!! Med alla saker jag gillar på: läppstift, regnbågar och mongon, hihi!! "DEM JUL!!!" står det på så beautiful <3<3<3



























Baksidan ser ut såhär med en bild på mig om jag hade dött som bebis och kommit till limbo eftersom jag inte är döpt!!!!!!!!!! Hhihi gulligt ju



























Julklapp #5: Jättesöta tofflor fick jag av Maja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ser jättesmå ut här men de töjer sig, hur skulle jag annars få på dem på mina mansfötter??? (skoja har normala fötter........ eller nu vet ingen)



























Julklapp #6: En jättefin tavla med Majcas på som gamla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den tomma stolen är till mig såklart, vem annars???



























Julklapp #7: !!!!!!!!!!! EN JÄTTEFIN VIRKAD TINY WINGS-NYCKELRING <3<3<3<3 Av Maja ofc, the master of knitting and virking (jag vet att det heter crocheting lol mongon vill ju bara vara rolig, jag är ju inte efterbliven (som ni (skoja))). LIKT JU!!!!!!!!!



































Julklapp #8: Från mig ;););) till mig ;);););) och till dig såklart. I julklapparna från mig till mig ingick även 3 par skor och andra saker + ett par skor till som inte har kommit med posten än!!! Hihihihih kul det är att internetshoppa!!! Även då en embellished jeansjacka och en svart klänning jag köpte på rödan, ganska enkla sådär, nicenice fuck yeah, köpte även TUFFA och COOLA strumpbyxor samma dag alltså i tisdags!!!!!!!!! Wow *MaTeRiElL lYcKa*** hhhahhaha så töntigt att skriva så och vara seriös jävla töntar, stick.



































Julklapp #9 och 10: OCH SEN BA????????? WHAAAAT??????????? Fick jag precis TVÅ JBböcker??? JAPP jag fick en i pocketversion på engelska av Therese!!!! IHHIHIhihiIH kul!!! Den kan jag ta med mig ÖVERALLT!!! Jag fick också två nagellack av henne, glittriga och fina!

Så det var alltså min jul ca en vecka "FÖR SENT" asså vem bryr sig!!! Nu är jag iallafall sjuk och sitter här och är det. Igår kollade jag färdigt på senaste säsongen av Dexter och jag ba O_O på slutet!!!??? Så bra så nu har jag börjat kolla om det igen hihi.
Jaha nu har jag inget mer att säga!!!!!!!!!!!!!!!! Hejdå bloggen detta var inte ett jätteroligt inlägg men jag är just nu i någon slags koma och ba ?????????:/:/:/:/ vad händer, så jag orkar inte riktigt tänka!!!!!!!!! Nästa gång vi ses kanske jag har kommit på en rolig GUIDE eller TOP5 grej att skriva till er!!!!!!!!!! *för att ni bryr er och jag vet det såklart my loverzz* Pusspuss godnatt mina snöflingor!!! Här är den bästa låten ever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar