7.3.11

chůze

Förut idag skulle jag och Åsa gå ut och gå en sväng så jag tänkte, jaha, testar väl att ha mina vårskor då. Så jag sätter på mig dem och pillar med spännet som aldrig vill funka. Känner hur min nagel rispar till lite och säger, äääeeehhhh fan, hoppas inte min nagel har flikat upp sig lite nu, jag fixade ju dem igår! Så känner jag på nageln och känner en liten flik. Fan tänker jag, mina naglar blev ju fina. Tittar på fingret, ser då att det inte alls bara hade flikat sig lite utan rivits upp en fet nagelbit och nu blöder ganska mycket. Jag skrattade.

































  
Efter att jag plåstrat om fingret och skrattat lite mer gick vi iallafall ut en sväng. Det var inte alls kallt att ha vårskorna, men det känns ändå rätt skevt när det fortfarande är massor med snö kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar