24.3.11

úterý/středa

Tänkte jaha, jag har inget speciellt att göra nu (eller egentligen jo men jag förtjänar fan att chilla en skvätt) så jag bloggar väl lite! Inget intressant, tänkte bara lägga upp lite bilder från igår och i förrgår. Inte särskilt roliga bilder, men men! Jag har tråkigt, så jag gör livet kanske LITE roligare (eller tråkigare) för er mina läsare.



































I tisdags hade vi TYP inga lektioner, så vi gick ut i vårsolen och chillade och ciggade. Det var najs! Sen blev jag extremt kissnödig och blev tvungen att kissa ute eftersom mina fina vänner inte ville gå in än. Trots att jag sitter i en extremt osexig situation tycker jag ändå att jag är rätt snygg på bilderna! Serri typ 5 min efter bilderna togs gick vi in, kändes värt.



































I onsdags repade vi PA och var väldigt oseriösa och trötta. Ida var nog tröttast av oss alla. Därmed roligast också. Jag "tvingade" eller mer mutade kanske två klasskompisar, som var med och skötte ljus och ljud på PAt att gå och köpa pizza till mig och Tove i utbyte mot att de fick en pizza. Det gjorde de gladeligen och alla vann på det. Rikskuponger är nog det bästa som hänt mig.

Nu ska jag kolla på film, Due Date som jag har blivit tipsad om.

Här får ni ett album också som är najs:
 
Bonaparte - My Horse Likes You

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar