24.3.11

prostitutka

Idag hade vi föreställning med PAt. The Moulin Rouge Show. Det har varit väldigt stressigt under reptiden och ett tag kändes det verkligen som att inget skulle funka över huvud taget, men det gjorde det till slut och det blev jättebra! Är supernöjd med framträdandet, förutom att jag gjorde två pyttefel i en dans, men det tänkte nog ingen på. Det roligaste var nog att fixa hår och smink, för jag såg ut som Christina Aguilera! Lite iallafall.


































Först blev mitt hår plattat och jag kände mig jättekonstig! Plattar typ aldrig håret, bara när jag har tråkigt.


































SEN, då jävlar blev det Christina-style. Håret fixade Emelie, en av tjejerna som gjorde PAt, och sminket gjorde jag själv!!! Kände mig extremt horig, men samtidigt väldigt snygg. Första numret dansade vi till Lady Marmalade och jäVLAr vad vi var porriga. Det var jätteroligt. Längtar tills vi får se filmen!


































Lite superhjälte-pose. Ni kan kalla mig Super Slut.


































Min fina vän Tove som också var med och horade runt på scen!

Nu ska jag försöka tvätta bort allt mitt smink. Har supermycket foundation, puder och solpuder på mig. Känner mig SÅ instängd och äcklig. Det känns som att jag har en ansiktsmask som gör en äcklig. Usch. Jag brukar knappt ha puder på mig, bara lite grann på fest ibland!!!!! Herre, detta är så äckligt. Men men, thats showbusiness! Har fått så mycket komplimanger idag, och är helt överlycklig! Förutom sminkäcklet då. Men iallafall, det var jättekul att så många kom och jag är helt i extas nu! Imorgon stannar jag hemma och chillar/går och tar hand om min sjuka bästa vän. Opera och naturkunskap kan dra åt helvete.

1 kommentar:

  1. fy fan vad snygg du är! och jag vill se filmen hihi men vet att du är jätteduktig ändå <3

    SvaraRadera