29.3.11

pondělí

Igår såg jag ut såhär, tänkte att ni ville veta.

























På söndagen fick jag även veta att Ban Thai (bästa asiatmatresturangen i Tranås lol) nu säljer sushi på avhämtning! Så jag och mamma åkte och köpte 24 bitar för 200 spänn, så jävla kap. Vi tänkte, ja men pappa vill säkert också ha. Ja, men jag äter inte mer än 12 bitar det blir jag ju supermätt på! Kommer inte ens orka det!!!

Det slutade med att jag åt 17 bitar och blev frukansvärt mätt. Fick jätteont i magen men var ändå nöjd. Sen efter denna matparad var avslutad, visade det sig att den inte alls var det då jag kom på mig själv med att snaska i mig en banan. Jag tänkte, vad FAN gör jag? Jag är ju jättemätt redan!!!! Jag är inte sugen på banan! Jo det är jag visst! Skrattade högt åt mig själv i min ensamhet och sen sov jag i typ 12 timmar.

2 kommentarer:

  1. vi måste äta sushi när jag hälsar på!!! fy fan vad billigt omgg och du är sötast! <3

    SvaraRadera
  2. JA då får du stanna lite längre nästa gång hihhi! puss du är

    SvaraRadera