27.7.11

#100

Hello all my bitchez and hoes, (MITT HUNDRADE INLÄGG!!!!!!!!! har inte firat det med något speciellt men ni kanske borde) nu är Queen A hemma i Tranås igen!!!!!!! Känns bra, fast egentligen hade jag ju hämtat mina vänner och tagit dem till Prag.... ANYWAYYZZZZ kom hem idag klockan 1 typ efter 18h bussresa (<3333), och oj vilken TREAT jag kom hem till. Går in i huset och hör hög musik spelas, fattar INTE vad som händer. Fattar sen och SPRINGER in till mitt rum där en FANTASTISK välkomstgrej väntade!!! Maja och Lucas hade blåst upp 99 ballonger och lagt in på mitt rum och dansade till 99 red balloons på tyska!!!!!!!!!! SOM I SCRUBS <3<3<3 Sprang in och ba dansade och typ grät av lycka, jag blev så jävla glad, det var inte SANT!

På denna asjobbiga bussresa satt det en jävla FITTA bakom mig på bussen, jag kallade henne för äckelhäxan med tunna håret, för det var så hon såg ut och förmodligen det hon var. Hon satt och grejade med mitt säte hela tiden (??????) så det rörde sig när jag sov i sittande fosterställning, som jag sover på buss ibland. SEN skulle FITTAN resa sig upp. Vad gör hon??? Hon använder då FAN inte handtagen som är till för att dra sig upp med litegranna, NEJ! Hon trycker sin jävla beniga häxarmbåge mot mitt huvud och klämmer mitt hår och trycker ner mitt huvud. Jag gav henne evil eye hela resan och blir fortfarande arg när jag tänker på henne.

Under resans gång skrev jag ner lite grejer som hände för att kunna berätta för Maja och er här på INTERNETET då också:

"Berlin:
Företaget: Wurstmaxx (okej inte jättekul men liksom jag tänker jättemycket jättestora korvar)
Byggföretagaren: Max Bögl
Bar vid namn: "Hai Life" med en bild på en haj mellan orden. Pun FUCKING intended.

På bussen sitter bredvid oss ett slovakiskt systerpar som inte kan väga mindre än 300 kg tillsammans. De har på sig likadana leopardmysbyxor och likadana flipflop. De har so far ätit: en chipspåse (ostsmak), ett paket salta pinnar (ostsmak), ett stort paket double chocolate chip cookies och två paket ost som är formade som snören.
Update kl 03.04: är på bussen igen, nu snaskar de på ett stort paket smörkex. Undrar när de tar slut.

På bussen finns även:
- En lång halvt anorektisk tjej i lite förstora kläder (oversize stickad grå tröja, lite "LÖSA" stuprörsjeans och svarta converse såklart) med en sliten Clockwork Orange-tygkasse. Satt och såg svår ut i Berlin när hon kedjerökte Lucky Strike. Såg svår ut när hon köpte TE på färjan.
- En lite ful "FaShIoNgIrL" dvs ungefär Kenza vs. indiepop - stor stickad vit tröja, blommig klänning/tunika/linne/tygstycke under, någon slags brun hårfärg med sliten lugg och slarvigt uppsatt bulle högst upp på huvudet. Tänkte köpa yoghurt på färjan men köpte mackor + te (svår fast mysig liksom lite indie) och läser vad jag tror är elle, annars är det väl hennes favoritbloggar som hon skrivit ut och bundit till en bibel.

Rock rolle väntar i Malmoeeeee nu till ca 07.45 och klockan är nu 05.48... gött kött"

SÅ kul hade jag. IALLAFALL så sitter jag här nu i min leopardmönstrade sidenmorgonrock (bara kom då grabbar, här är jag) och ska borsta tänderna med mina nya tandborste (bara kom då grabbar, här är jag).























Grattis till 100 inlägg i denna blogg, hoppas de har berikat alla era liv. By yours fucking truly.

2 kommentarer:

  1. Mitt liv är så mycket bättre nu!!! TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Ska berätta allt detta för mina lärljungar!!!

    SvaraRadera
  2. Varsågod, mer än så kan jag inte göra!

    SvaraRadera