4.7.11

dovolená

Hejhej internet, imorgon åker jag till Prag, det ska bli gött. Igår sov jag hos Maja och när jag kom hem sydde jag en klänning, den blev helt ok. Ville ha mer klockad kjol men den blev lite mer... tight över mitt ass eftersom jag inte tänkte på att det fanns två köttbitar där att tänka på. Helt ok ändå, och fick ÄNTLIGEN symaskinen att funka!!!! Var nervös hela tiden för att jag inte skulle kunna bli färdig idag för att den skulle fakkkkkka ur lite mer men det hände ju inte så jag var glad.



























I be sewin' like bitchezz!! På baksidan är det knappar så jag får på mig den, hehe, översta knappen är inte knäppt här eftersom jag inte kan knäppa den själv trots mina långa armar.

Jag har packat färdigt nu iallafall och det är inte ASmycket jag har med mig känns det som. Fick låna en jättefin byxdress av Maja igår som är blommig och på lappen inne i ryggen står det "Made in Heaven" och det är fucking SANT för den är SÅ FIN!!! Den ska jag rocka i Prag.

Saker jag kommer sakna när jag åker:
- Maja
- Mina andra vänner och min pappa
- Kebab (på pizza eller på tallrik) och kebabsås (på allt)
- Att ladda ner saker
- Min säng
- The Suite Life "ON DECK!" på Disney Channel, så jävla bra
- Övriga tvprogram på inte tjeckiska
Inget mer.

Saker jag ser fram emot:
- Starbucks
- Gå i second hand affärer i Prag, najs
- Äta asmycket hela tiden
- LUNCHA PÅ PARLAMENTET awww hell yeah bitchezz, cuz' dats how I be rollin'
- Gå runt och vara varm
- Gå på klubb och titta på gogodansare
- Träffa min släkt (lite iallafall ja såklart jag ser fram emot det vem försöker jag lura)
- Åka buss i 18h x2
- Gå till American Apparel i Wien och inte kunna köpa något för allt är lite för dyrt för mig och då bara stå där och dregla och HOPPAS och ÖNSKA att jag kunde köpa allt. Ska köpa skosnören och en topp, det kanske jag har råd med, så gött
- Äta vitlökssoppa i brödskål i Bratislava
- Gå på gayklubb (SKULLE VARA SÅ ROLIGT har aldrig gjort det!!!!!!!!!!)
- Gå till den där indiecaféklubben jag aldrig hittar till och aldrig går till men alltid säger "SKA VI GÅ DIIIIIIIT!??!?!"
- Gå till Music Sky Bar och äta Gyros efteråt

Det var väl det, kan ju CHECKA av grejer liksom eller nåt!!!! Ska blogga ASMYCKET så, lucky you mina trogna läsare (som ligger mellan 20-80 st???????? whats up konstigt spann). Hejdå nu ska jag äta

2 kommentarer:

  1. OCH GÖRA ALLA DESSA UNDERBARA SAKER MED ÅSA???????? eller jag vet inte kram

    SvaraRadera