30.7.11

tento týden zatím

Jaha hejhej Tranås, nu har jag varit tillbaka i dig (hahaha) i några dagar, hur känns det för dig? Själv so far har jag känt detta, OBS det har bara gått tre dagar sen jag kom hem typ:
- Glad
- Jättejättearg
- Lite mer arg
- Sadness and crying, svår_93
- Fruktansvärt förvirrad
- Likgiltighet
- Ångest
- Brutal ångest
- Brutal LyCkA
- Rastlöshet

MEN trots detta har jag haft väldigt KUL också med mina väninnor!!! Och tråkigt såklart men det är inte deras fel SÅKLART love you brudarna!! XPP

Igår lämnade jag in mina tre (??? var det inte fyra jag är förvirrad igen men inte lika mycket som i torsdags och sen blev jag arg och ville döda någon men det gjorde jag inte för det var ingen ute i Tranås som vanligt) filmrullar med bilder från my HOOD of eastern europe, så nästa fredag kan ni VÄL få se lite då!!!!!!!! Herre, sluta tjata.
Iallafall kan jag ju lägga upp bilder från min mobil som heter Stjärthålet, som jag tog där. Asså jag tog inte bilder i stjärthålet, det är nog jättesvårt. Det är alltid lika roligt när jag stoppar in Stjärthålet i datorn och överför bilder från Stjärthålet eller lägger in musik i Stjärthålet (alltså jag skrattar högt just nu).






















Jag på buss, hade kul.


























Pallade inte livet och hade en lång arm i Bratislava. Lägenheten var fin.


































Hade nytt balsam och sånt kul, asså jaha, varför tog jag denna bild? Varför ser jag tveksam ut? Balsamet var jättebra???


































Var i Wien och gick på toa, bara det gjorde vi där. Ne skajja vi åt väl nåt också, och GICK asmycket omvägar och det var varmt.


























Såg en nyckelpiga och ba WOW de finns ju inte i Sverige, eller nåt??? Asså dessa bilder.


































Såsis nånstans nära gränsen till Slovakien, åt nånstans och pappa HAGS betalade, KACHING!!! (cool)


































Jag sne och svår i motljus.


































Drack billig öl nedanför ett slott efter vi hade gått så JÄVLA mycket, välförtjänt tycker jag.


























Såg 3000 koreaner. Vanlig dag, story of my life.
















Kom till Prag och gjorde en misslyckad panorama med en APP i Stjärthålet.


























Såg en film på bio som Åsa hade laddat ner innan det så vi kollade på den igen (VÄRT!!!!! ROLIG!!!!! Bridesmaids var det okkkk). Multitaskade och var efterbliven hiphopare samtidigt. Gick ut den kvällen med skor och gick hem utan. Asså jag hade dem med mig men inte på fötterna.


































Åsa blev sjuk så jag gav mig ut på äventyr själv, det regnade jättemycket och jag var inte jätteglad. Tog även ut min päääärzzzing för att testa lite, såg mjuk ut också. Men det är jag såklart inte, jag är hård som sten \m/


































Bilden gör inte min dag rättvisa. Det regnade typ såhär mycket tre dagar i rad.


































Kollade på Walker Texas Ranger dubbat till tjeckiska, så FUCKing bra.

Och det var alla bilder jag tog med Stjärthålet (hahahahah) under min SEMESTER!!! Har tagit med min analoga lilla pluttkamera också men det får ni vänta en vecka för att se, hoppas spänningen är olidlig.
Har tagit två bilder sen jag kom hem och det var från dagen jag kom hem när vi fikade.


























Såg typ SERIÖST världens längsta tjej på Wiener, tog kort sådär som man inte får. Therese chillade litte.



































Gav Therese min present till henne som var ett mörklila läppstift. När jag sa till Maja och Lucas att jag hade en present till henne var det såhär:
M+L: är det ett läppstift?
J: ja.....
M+L: är det lila?
J: ja.................
Och det var det, like surprise surprise!!! Hon blev glad iallafall och jag önskar att jag hade köpt ett Miss Sporty läppstift i Prag för de luktar vattenmelon! Gott ju.
Nu ska jag duscha för jag luktar svett, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar